Kaukosäädin ongelma.
Kun katsotaan telkkua miehen kanssa, hän aina säätää kanavat. Syy on että hän on vasenkätinen ja pitää sitä kaukosäädintä sillä puolella. Minä taas istun hänen oikealla puolella ja olen vielä oikeakätinenkin. Ikinä en pääse valitsemaan kanvia.
Kommentit (16)
Mikset sano sille, että v*ttu tänne se kaukosäädin!!
Hieno aloitus, en tajunnut mitään.
Hanki toinen kaukosäädin omalle puolellesi.
Osta xiaomi puhelin. Siinä on kaukosäädin ohjelma mukana joten voit vaihtaa kanavia sen ohjelman avulla.
Mies on kaukosäätimen herra. Naiset ei oikein osaa kanavasurffata. Tylsä ohjelma tai mainoksia niin kanavan pitää vaihtua heti.
Ok. Mun kissa oli yön aikana hävittänyt kaukosäätimen. Tai en tiedä kuka niistä. Eikä ne suostu kertomaan.
En voi pyytää säädintä koska minun mielestä miehen pitäsi tajuta antaa se ja saan ite päättää mitä katon.
Jokaiseen älypuhelimeen voi ladata ilmaisen remote control-sovelluksen. Miksi naisille pitää aina kertoa itsestäänselviä asioita?
Sano sille että kaukosäädin tänne tai et saa enää koskaan p i l l u a. Huomenna se tuo sinulle muovikassillisen kaukosäätimiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kaukosäädintä määrää!
Tietenkin määräävät. Ja mitä nainen kaukosäätimellä tekisi kun kuitenkin vahtaa sitä älypuhelintaan?
Vierailija kirjoitti:
En voi pyytää säädintä koska minun mielestä miehen pitäsi tajuta antaa se ja saan ite päättää mitä katon.
Eli miehen pitäisi olla ajatustenlukija. Tuo on hyvin naisellista ja harmittavan tuttua.
Mulla on oma teevee, tarvitseeko jonkun siis alistua miehen kaukosäädinmääräilyyn, huh. Meillä molemmat katsovat omaa teeveetä, ei meillä ole mitään ongelmaa tollasen kanssa. Minulla on teevee keittiössä ja makkarissa, mies on olohuoneessa tai makkarissa tai keittiössä, en voi tajuta, että jollain pareilla on tollasii ongemii.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että kaukosäädin tänne tai et saa enää koskaan p i l l u a. Huomenna se tuo sinulle muovikassillisen kaukosäätimiä.
Onneksi ei tarvitse alistua antamiseen, ihan sama vaikka äijä nielaisee kaukosäätimensä, on olemassa myös muita miehiä raflat täynnä.
Vaihtakaa paikkoja?