Olin tupakalla sairaalan pihassa kun joku nainen koputti vihaisesti ikkunaan, tuli ovelle huutamaan "ettei siinä saa polttaa" ja lopulta meni valittamaan hoitajalle
Hoitaja kai selvensi että olen muutaman askelen päästä virallisesta tupakointipaikasta, sillä lopetti ikkunan takomisen ja muun ilvelyn.
Saakeli, kun läheinen sairaalassa kriittisessä tilassa ja joku ventovieras idiootti vielä pahentaa päivää! :(
Kommentit (43)
Itsekkäät tupakoitsijat eivät tajua, miten paljon heidän myrkkysavunsa häiritsevät niitä, jotka eivät ole pilanneet aistejaan tupakanpoltolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja potilaiden kiusaamista pistää sairas kävelemään johonkin tupakkapaikalle, kun ennen hissillä pääsi suoraan röökihuoneen ovelle. Vituttaa raahata tippatelinettä lumihangessa.
Ja ei, en lopeta tupakointia. En ainakaan tämän takia. Jos joskus lopetan, niin täysin omasta halusta ja päätösestä, enkä jonkun tervetsnatsin takia.
Omapa on keuhkoahtaumasi tai -syöpäsi. Tulee vittumainen kuolema.
Varmaan on kurja tilanne, mutta pahentaako tuo oikeasti paljon päivää ja jos se niin tekee niin kannattaako siinä jäädä sitten kierimään ja avautuun vielä tännekin?
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäät tupakoitsijat eivät tajua, miten paljon heidän myrkkysavunsa häiritsevät niitä, jotka eivät ole pilanneet aistejaan tupakanpoltolla.
Kyllä se nyt oli tuo toinen potilas, joka oli itsekäs vaatiessaan tuoakkapaikallakin polttamisen hänen vuokseen kiellettävän. Menköön yksityissairaalaan ja vaatikoon huoneen kaukaa tupakointipaikalta eikä puuttuisi aikuisten ihmisten tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua häiritse, ei ole koskaan häirinnyt.Miten et kestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua häiritse, ei ole koskaan häirinnyt.Miten et kestä?
Oletko elänyt koko elämäsi tupakansavussa? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja potilaiden kiusaamista pistää sairas kävelemään johonkin tupakkapaikalle, kun ennen hissillä pääsi suoraan röökihuoneen ovelle. Vituttaa raahata tippatelinettä lumihangessa.
Ja ei, en lopeta tupakointia. En ainakaan tämän takia. Jos joskus lopetan, niin täysin omasta halusta ja päätösestä, enkä jonkun tervetsnatsin takia.Omapa on keuhkoahtaumasi tai -syöpäsi. Tulee vittumainen kuolema.
Aivan, oma asia. Silti piti sunkin tulla avautumaan. Ihme hyypiö olet. Tulee yksinäinen kuolema.
Ap ymmärrän täysin. Mieheni oli sydänvalvonnassa operaation jälkeen, niin kyllä olin peloissani auton ratissa kun ajoin sairaalaan. Ei osata asettua toisen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ymmärrän täysin. Mieheni oli sydänvalvonnassa operaation jälkeen, niin kyllä olin peloissani auton ratissa kun ajoin sairaalaan. Ei osata asettua toisen asemaan.
Ehkäpä tuo nainen oli samanlaisessa tilanteessa ja tupakansavu oli se viimeinen pisara?
Ehkä joku oli juuri katsomassa keuhkosyöpään kuolevaa saattohoidossa olevaa puolisoaan. Vähänkö vituttaa katsoa jotakuta hankkimassa samaa surua omille omaisilleen.
Nykyään ei enää polteta sisällä, mutta mites te moraalisaarnaajat poltattaako teistä kukaan kynttilöitä kotona? Jos näin teette, niin altistatte läheisenne vaarallisille pienhiukkasille, jotka aiheuttavat syöpää ja keuhkosairauksia siinä missä röökikin.
Paljon on tullut kaikenlaisia nenästäpitelijöitä vastaan 25 vuoden tupakoinnin aikana. Ja kun harrastus aloitettiin jo 12-vuotiaana, niin sitä on tullut koettua paheksuntaa jo nuorella iällä.
Nauran aina avoimesti, jos joku tulee määkimään tupakoinnista, paitsi jos siihen on aihetta. Välillä sitä tulee vahingossa oltua esimerkiksi jonkun savuttoman kerrostalon savuttomalla alueella, kun vaikka odottelee kaveria. Silloin kyllä tumppaan tupakkani ja vien tumpin mukanani.
Pitää olla kohtelias röökaaja, mutta ei todellakaan mikään mielensäpahoittajien sätkynukke. Verbaalisesti turpaan niin paljon kuin lähtee ja naurut päälle. Aina.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tuo nainen oli samanlaisessa tilanteessa ja tupakansavu oli se viimeinen pisara?
Tuli mieleen, että nainen oli potilas. Jatkan viestiä ja kerron, että tunsin itseni maailman onnellisimmaksi ihmiseksi, kun mieheni soitti, että pääsee kotiin. Tuohon meni viikkoja. Kiitos Luojalle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku oli juuri katsomassa keuhkosyöpään kuolevaa saattohoidossa olevaa puolisoaan. Vähänkö vituttaa katsoa jotakuta hankkimassa samaa surua omille omaisilleen.
Vaikka kuinka vítuttaa omaisen olot, niin se ei oikeuta huonoon käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niin, mutta eipä sitä toisiin tarvitse purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on tullut kaikenlaisia nenästäpitelijöitä vastaan 25 vuoden tupakoinnin aikana. Ja kun harrastus aloitettiin jo 12-vuotiaana, niin sitä on tullut koettua paheksuntaa jo nuorella iällä.
Nauran aina avoimesti, jos joku tulee määkimään tupakoinnista, paitsi jos siihen on aihetta. Välillä sitä tulee vahingossa oltua esimerkiksi jonkun savuttoman kerrostalon savuttomalla alueella, kun vaikka odottelee kaveria. Silloin kyllä tumppaan tupakkani ja vien tumpin mukanani.
Pitää olla kohtelias röökaaja, mutta ei todellakaan mikään mielensäpahoittajien sätkynukke. Verbaalisesti turpaan niin paljon kuin lähtee ja naurut päälle. Aina.
M37
Tupakointi ei tunnetusti ole fiksujen ihmisten hommaa ja sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en lopeta tupakointia. En ainakaan tämän takia. Jos joskus lopetan, niin täysin omasta halusta ja päätösestä, enkä jonkun tervetsnatsin takia.Omapa on keuhkoahtaumasi tai -syöpäsi. Tulee vittumainen kuolema.
Sinä taas kituat sairaalassa ulosteet housuissa kymmenenkin vuotta. Kun on vahva elimistö. Mutta minä pääsenkin ilman pitkä-aikaista kituamista.
Tupakkapaikka ei saisi olla ovenpielessä tai kulkureiteillä. Paitsi toisaalta kipeiden pitää päästä sinne. Talonrakennuttajat suunnittelevat ne miten sattuu.
Tupakointi ei ole mikään oikeus silloin kun se savu kulkeutuu savuttomiin tiloihin. Puhdas sisäilma on oikeus. Poratkaa tää kalloonne typerät tupakoijat. Toivottavasti saatte keuhkosyövän, olen nähnyt siihen sukulaisen kuolevan ja se on todella ikävä, mutta täysin oikeutettu loppu itsekkäille tupakoijille.
Ja ei, en lopeta tupakointia. En ainakaan tämän takia. Jos joskus lopetan, niin täysin omasta halusta ja päätösestä, enkä jonkun tervetsnatsin takia.