Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää hikoilevat ihmiset kaupoissa...

Vierailija
11.07.2015 |

Siis nämä jotka ovat tulleet selkeästi treenin jälkeen ostoksille. Yök, onko sinne kauppaan pakko höökiä samalla kun teet hölkkäreissun? Eikö olisi tehokkaampaakin hölkätä ensin kotiin ja tulla sitten suihkun jälkeen kauppaan..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:22"]Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja hikoilen siksi.
[/quote]

Sama. Käyn suihkussa joka päivä ja käytän antiperspiranttia yms. Eikä todellakaan ole ylipainoa..

Vierailija
2/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo ällöttää ihmiset ketkä käyttää aikaa muiden ihmisten hikisyyden tutkimiseen

Vierailija
4/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ällöttävämpää ovat ne ihmiset, jotka hikoilevat kuin siat sielä kaupassa siitä että tulevat rullaportaita parkkihallista ja kävelevät kaupan läpi.

Vierailija
5/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kaupassa perässä kulkevat, muita nuuskivat ihmiset! Ei saa edes maitopurkkia hakea rauhassa ilman että joku on nokka rutussa kainalossa.

Vierailija
6/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin on pakko tulla kauppaan töiden jälkeen, fillarilla tai kävellen. En ainakaan itse aja kotiin maalle töiden jälkeen käydäkseni suihkussa ja sen jälkeen menisi kaupunkiin takaisin kauppaan, säästän aikaa ja bensaa aika paljon näin.

Vierailija
7/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko ja hikoilen siksi.

Vierailija
8/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä on pakko pukea tarpeeksi lämpimästi kauppaan, kun kylmäosastolla jäätyy kesähepenissä. Sitten tulee kuuma, ennen kuin pääsee pois kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi