Mä oon niin saatanan loppu
Joskus, tai oikeastaan joka päivä tekis vaan mieli hypätä autoon ja ajaa jonnekkin jumalan selän taakse ja jäädä sinne! Aamuisin vituttaa jo valmiiksi lasten kiukuttelut, miehen laiskuus, tekemättömät kotityöt, jotka odottavat tekijäänsä (eli vain ja ainoastaan minua). Tänäänkin pyysin miestä vahtimaan lapsia (3 ja 1v.) sen aikaa, kun käyn vaihtamassa petivaatteet lastenhuoneeseen. Kun tulin takaisin, mies istui koneella ja lapset keittiön lattialla tyhjentämässä tiskikonetta! perkele... muka minun vika, kun tiskikoneen luukku oli jätetty raolleen, vaikka 3-vuotias saa sen auki itsekin. Milloinkahan sitä saisi edes yhden vapaapäivän, vapaapäivän sekä lapsista että miehestä, ja kaikesta muusta
Kommentit (6)
Miksi lapset eivät saa tyhjentää tiskikonetta? Apuahan siitä on.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:37"]
Saatat olla masentunut. Mulla oireili noin, ja elämäntilanne oli sama. Nyt syön lääkkeitä ja käyn terapiassa.
[/quote]
Elämäntilanteen tuoma vitutus= masennus. Ok selvä. Ja sitten vaikka ssri lääkettä vähän nassuunvai?
T: masentunut ja ei masentunut
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:37"]
Miksi lapset eivät saa tyhjentää tiskikonetta? Apuahan siitä on.
[/quote]
luulen että apua on siinä vaiheessa jos isä tyhjentäisi sitä myös. Astiat pitkin lattioita ei auta yhtään ketään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:37"]Miksi lapset eivät saa tyhjentää tiskikonetta? Apuahan siitä on.
[/quote]
Siksi koska koneessa voi olla esim. teräviä veitsiä ja muita.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:37"]Miksi lapset eivät saa tyhjentää tiskikonetta? Apuahan siitä on.
[/quote]
Jos oli vaikka likaisia niin ei siitä ainakaan apua ole kun saa pestä lattiankin vielä. Eikä ole siitäkään apua jos puhtaat tiskit on pitkin lattioita.
Saatat olla masentunut. Mulla oireili noin, ja elämäntilanne oli sama. Nyt syön lääkkeitä ja käyn terapiassa.