Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Yhdeksänvuotias poika pissasi taas sänkyyn

Vierailija
23.02.2022 |

Viikon sisään neljäs vahinko. Pari yötä pysyi kuivana ja taas oli peti aamulla märkä. Lapsi tuli itkien taas aamuyöstä kertomaan. Mies käytti pojan viime viikolla labrassa, mutta pissanäyte oli puhdas. En tiedä mitä tämä nyt on. En edes muista milloin tätä ennen olisi vahinko päässyt. 4-vuotiaana?

Käy illalla pissalla ja viime viikolla tehtiin pojan kanssa sopimus, että juo seitsemältä viimeisen kerran ennen nukkumaanmenoa. Ei auta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako häntä joku?

Vierailija
2/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako häntä joku?

Tätä tulin minäkin kysymään. Ja onhan verensokerit katsottu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verensokeri katsottu? Joillain lapsilla diabetes oireillut noin alussa. Eihän vain ole ahdistunut tästä maailman menosta? Jos pelkää sotaa yms...

Vierailija
4/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan siinä nyt mättää. Kunnon tutkimukset pitäisi tehdä ja ensin kunnolla jutella pojan kanssa onko esim pelkoja tai ahdistusta. Eihän kiusata?

Vierailija
5/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi tunnusti nyt vasta vanhempana, että pelkäsi juuri tuon ikäisenä niin kovin yöllä sängystä nousemista, että ajatteli yrittää sinnitellä aamuun saakka ja sitten heräsi tietysti patja märkänä. Silloin väitti kiven kovaan, että ei ole herännyt pissahätään kun varmaan arveli että suututaan.

Vierailija
6/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes pitää poissulkea!

Vierailija
7/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kokeilla herättää hellästi puolenyön maissa käymään vessassa, joka yö. Vaikeasta asiasta ei kannata tehdä isoa numeroa. Onkohan jokin muuttunut hänen elämässään? Tsemppiä!

Vierailija
8/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua maalata piruja seinälle, mutta itse reagoin noin kun olin joutunut hyvöksikäytetyksi samassa iässä. Toivon todella, että ei ole siitä kyse

Vierailija
9/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

homppeli hänestä on kasvamassa. nyt kuria peliin. ja anttilan alasvaatekatalogi kaapista.

Vierailija
10/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
11/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako häntä joku?

Olen jutellut ja mies on jutellut hänen kanssaan. Ei kuulema ole mitään. Kavereitakin on käynyt ihan normaalisti kylässä ja poika on mennyt mielellään treeneihin. Olemuskaan ei ole minun mielestäni mitenkään ahdistunut. Sotajutuista on kysellyt jonkun verran, mutta on vaikuttanut ihan tyytyväiseltä vastauksiin. En keksi mitään, mikä lapsen elämässä olisi muuttunut. Ap

Vierailija
12/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako häntä joku?

Olen jutellut ja mies on jutellut hänen kanssaan. Ei kuulema ole mitään. Kavereitakin on käynyt ihan normaalisti kylässä ja poika on mennyt mielellään treeneihin. Olemuskaan ei ole minun mielestäni mitenkään ahdistunut. Sotajutuista on kysellyt jonkun verran, mutta on vaikuttanut ihan tyytyväiseltä vastauksiin. En keksi mitään, mikä lapsen elämässä olisi muuttunut. Ap

Onko ollu yökylässä?

Vierailija
13/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diabetes pitää poissulkea!

Ja verensokeri on ollut ihan ok. Tämä nyt ekana mullekin tuli mieleen, kun isoveljellä on ykköstyypin diabetes, mutta kuopuksella on hyvät arvot ollut kun olen niitä seuraillut. Ap

Vierailija
14/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kokeilla herättää hellästi puolenyön maissa käymään vessassa, joka yö. Vaikeasta asiasta ei kannata tehdä isoa numeroa. Onkohan jokin muuttunut hänen elämässään? Tsemppiä!

Joo, täytyy alkaa herättelemään öisin. En kyllä keksi mitään, mikä olisi muuttunut. Meillä kotona on kaikki hyvin, pojalla on kavereita, käy mielellään harrastuksissa... 🤔 Ap

Vierailija
15/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt halua maalata piruja seinälle, mutta itse reagoin noin kun olin joutunut hyvöksikäytetyksi samassa iässä. Toivon todella, että ei ole siitä kyse

Hui, voi ei. Kurja kuulla :( en oikein keksi, missä sellainen tilanne olisi voinut käydä. Puhelin pitäisi varmaan vielä käydä pojan kanssa läpi. En kyllä tähän (halua) uskoa. Tietenkin voihan siellä olla jotain muutakin tullut vastaan, mistä ei ole uskaltanut meille kertoa. Ap

Vierailija
16/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, voi ei. Kurja kuulla :( en oikein keksi, missä sellainen tilanne olisi voinut käydä. Puhelin pitäisi varmaan vielä käydä pojan kanssa läpi. En kyllä tähän (halua) uskoa. Tietenkin voihan siellä olla jotain muutakin tullut vastaan, mistä ei ole uskaltanut meille kertoa. Ap

Mullakin oli ihan oma perheenjäsen jonka uhriksi jouduin.

Mutta toivotaan, että tästä ei ole kyse. Joku muu höntä varmaan mietityttää..

Vierailija
17/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske miestäsi lopettamaan sen pojan nussiminen.

Olet ääliö.

Vierailija
18/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuon ikäisellä olla jo seisokkeja yöllä? Olen jostain joskus lukenut, että ne saattavat herätellä öisin/heikentää unen laatua?

Vierailija
19/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako âhŧéríiŋ?

Idiootti

Vierailija
20/34 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän ole tiktokissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän