Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalistahäirintää lukiossa naisopettajan taholta vai teinipoikasen viatonta seksifantasiaa muistellen.4/6

23.02.2022 |

Myös nuo monesti tapahtuneet, 'viivytyksetkin' yleensä jäin monesti luokan viimeisiksi oppilaiksi tuntien loppuessa ja usein olimme siellä, sen jälkeen vain minä ja hän, luokassa kaksin eli yksin (se oli kuumottavaa kun tiesi mitä siitä oli seurauksena aina). Hän pyysi sitten jossain vaiheessa, jo minua ' vähän auttamaan' että saisimme kaikki tunnilla käytössä olleet materiaalit takaisin luokan vieressä olevaan varastoon. Enkä siihen ikinä osannut kieltäytyä (en uskaltanut enkä voinut mitää tunteille joita silloin tunsin; jännitystä, seksuaalista kuohuntaa sisälläni.. en sitä muutoin osaa sanoa). Siellä niin monesti hän oli päällään, joko mustissa nahkahousuissaan tai kepeässä työmekossaan, ja jokakerta kapusi jakkaralla siellä pienessä varastohuoneessa. Ja tietenkään en voinut olla huomaamatta, katsomatta hänen jokaista liikettään (tuossa hänen muodokkaassa) vartalossa siinä aina touhutessa. Hän antoi minun rauhassa aistia kaikkea tuota, seksuaalista naisen voimaa, mikä hänessä huokui ja säteili. Sen tunsin, vaikka emme siitä ääneen puhuneet. Enkä minä (nuorena, viattomana kokemattomana teinikundina) sitä edes mitenkään voinut estää, tahi (halunnut, osannut edes) vastustaa. 4/6

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän