Muita, jotka eivät pidä yhtään tillistä?
Ostin Kokkikartanon lohipastaa suurin odotuksin, mutta siinä olikin tilliä, niin söin sen vain pakolla.
En ymmärrä, miksi tilliä laitetaan ruokaan!
Kommentit (9)
Ei se suosikkini ole. Italiassa monesti laitetaan persiljaa siihen, missä Suomessa laitetaan tilliä. :) Kuivattu tilli on ihan huono juttu, tuore menee pienissä määrin sopivassa kohtaa, rapujen kanssa tai uusien perunoiden.
Kehittyy makunne vielä, kun aikuiseksi kasvatte. 'Yök, en syö tota' -ajattelu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan tykännyt tillistä missään?
Tuoressta tillistä uusien perunoiden kanssa?
Hyi, en yhtään pidä. Noukin tillit pois. ap
Ajattelen siis tillistä kuten heinästä, että se ei ole ihmiselle syötäväksi tarkoitettua. Sen syöminen houkuttaa yhtä paljon kuin heinän syöminen. ap
Tilli on tosi hyvää! Harmi että kasvissyöjänä vaan tuntuu ettei ole montaakaan ruokaa mihin se kunnolla sopisi, kun yleensä käytetään juuri kalan tai lihan kanssa.
Mä en tykkää tillistä yhtään ja siinä on vielä niin voimakas maku, että maistuu läpi, vaikka ei olisi paljoakaan. Siksi syynään aina tarkasti kaikkien kala- yms-tuotteiden ainesosaluettelot läpi, koska en pysty mitään tillinmakuista syömään.
Ei ole minunkaan suosikkejani. Jos ei kovin vahvasti maistu niin menee.
Ei kaikesta ole pakko tykätä, makuja on monenlaisia.
Ap, täällä toinen. Inhoan tilliä. Pelkkä tillin haju kuvottaa minua. Jätän ostamatta ja syömättä kaikki ruuat, mihin sitä on sotkettu. Tilli on helppo korvata resepteissä esim. ruohosipulilla tai persiljalla.
En käsitä, miksi ihmiset syövät sitä.
Ja olen mielestäni yli 50-vuotiaana aikuinen. Haju- ja makuaistit erinomaiset. En tupakoi, enkä juo kahvia.
Ootko koskaan tykännyt tillistä missään?
Tuoressta tillistä uusien perunoiden kanssa?