Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko aina tunnollisesti lopettanut seksielämän

Vierailija
10.07.2015 |

jos sinä tai puolisosi on joutunut työttömäksi? Miten olette kestäneet seksittömyyden parisuhteessa, jos työttömyys kestää esim vuoden?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt. Siis tarkoittaako työttömyys sitä, ettei ole edes ehkäisyyn varaa vai miksi ei voi harrastaa seksiä?

Vierailija
2/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut seksielämää. Minulla on endometrioosi, se toimii raskautta erittäin hyvin estävänä tekijänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, siis ei saisi olla seksiä jos on työtön? :D mä olen työttömänä ja minulla ja miehellä on seksiä kyllä lähes joka päivä.

Vierailija
4/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thee- hee, hauska! 

Jos ette pysty elättämään lasta, miksi teette sen????

Osuinko, oliko tämä avauksen pointti? :D

Vierailija
5/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:42"]

En ymmärtänyt. Siis tarkoittaako työttömyys sitä, ettei ole edes ehkäisyyn varaa vai miksi ei voi harrastaa seksiä?

[/quote]

Sen takia, että köyhät ja työttömät eivät saa missään tapauksessa hankkia lapsia. Ja koska ehkäisy voi aina pettää, niin sitten pitää olla jalat ristissä.

Vierailija
6/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:42"]

[/quote]

Sen takia, että köyhät ja työttömät eivät saa missään tapauksessa hankkia lapsia. Ja koska ehkäisy voi aina pettää, niin sitten pitää olla jalat ristissä.
[/quote]
No itse oon syönyt viimeiset kolme vuotta e-pillereitä eikä olla sinä aikana muuta ehkäisyä käyttänyt eikä ole lapsia tullut niin tuskimpa tulee jatkossakaan.

Vierailija
7/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:47"]

Ööh, siis ei saisi olla seksiä jos on työtön? :D mä olen työttömänä ja minulla ja miehellä on seksiä kyllä lähes joka päivä.

[/quote]

Av-palstan mukaan lasta ei saa hankkia jos on työtön/köyhän ja koska mikään ehkäisy ei ole varma, niin jalat ristiin sen ajaksi kun nostaa tukia. Ei siis oma mielipiteeni. Mielestäni naida saa parisuhteessa aina kun molemmat haluaa ja vähävaraisia lapsiperheitä pitää tukea. ap

Vierailija
8/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön ajatus! =D Enpä ole tajunnut tuolta kantilta ajatella!

Vierailija
9/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:52"]

Thee- hee, hauska! 

[/quote]

Joo, vähän niinkuin. Tosin aloitus oli sarkasmia. :D Vitutta nää, jotka on sitä mieltä että työttömän pitäis pitää jalkansa ristissä ettei tule vahinkovauvaa. ap

Vierailija
10/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:29"]

Thee- hee, hauska! 

[/quote]

Joo, vähän niinkuin. Tosin aloitus oli sarkasmia. :D Vitutta nää, jotka on sitä mieltä että työttömän pitäis pitää jalkansa ristissä ettei tule vahinkovauvaa. ap

[/quote]

Kyllä minä olen harrastanut seksiä työttömänä, ja olen kyllä mennyt aborttiin ettei tullut vahinkovauvaa. 

Vierailija
11/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:32"]

Thee- hee, hauska! 

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä olen harrastanut seksiä työttömänä, ja olen kyllä mennyt aborttiin ettei tullut vahinkovauvaa. 

[/quote]

Niin katsos, meille kaikille se abortti ei ole vaihtoehto ollenkaan. minä käytän tuplaehkäisyä jottei tule vahinkoa. Jos tulee, niin sitten tulee lapsi. Ei aborttia. ap

Vierailija
12/17 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:32"]

Thee- hee, hauska! 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin katsos, meille kaikille se abortti ei ole vaihtoehto ollenkaan. minä käytän tuplaehkäisyä jottei tule vahinkoa. Jos tulee, niin sitten tulee lapsi. Ei aborttia. ap
[/quote]
No, useimmille se on vaihtoehto.

Vierailija
13/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:52"] Thee- hee, hauska!  Jos ette pysty elättämään lasta, miksi teette sen???? Osuinko, oliko tämä avauksen pointti? :D [/quote]

Joo, vähän niinkuin. Tosin aloitus oli sarkasmia. :D Vitutta nää, jotka on sitä mieltä että työttömän pitäis pitää jalkansa ristissä ettei tule vahinkovauvaa. ap [/quote] Kyllä minä olen harrastanut seksiä työttömänä, ja olen kyllä mennyt aborttiin ettei tullut vahinkovauvaa.  [/quote]

Niin katsos, meille kaikille se abortti ei ole vaihtoehto ollenkaan. minä käytän tuplaehkäisyä jottei tule vahinkoa. Jos tulee, niin sitten tulee lapsi. Ei aborttia. ap [/quote] No, useimmille se on vaihtoehto.

[/quote]

Vaan ei ole. Seksin seuraus on elämä, ei kuolema ;)

Vierailija
14/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos lasta ei halua, niin mä teen abortin. Eli en lopeta, jos tuolta kannalta asiaa ajatellaan. Aborttiin on silloinkin varaa.

Vierailija
15/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:34"]

Thee- hee, hauska! 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä sun sita kannattais ristiä ne jalat?

Vitsi vitsi.

Vierailija
16/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja lisäksi tunnen että emme ole oikeutettu sellaisiin nautintoja.

Vierailija
17/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:34"]

Thee- hee, hauska! 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä sun sita kannattais ristiä ne jalat?

Vitsi vitsi.

[/quote]

en risti :D koska nautin seksistä. käytän tuplaehkäisyä. jos tulee vahinko niin lapsen pidän. Vaikka elänkin tukien varassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi