Koska viimeksi sanoit miehelle että hän on komea?
Kommentit (17)
En ole koskaan sanonut. En halua valehdella.
Varmaan vähintään kerran viikossa tulee kehaistua, ja päivittäin kerron että on ihana ja vauvapalstaa luettuani aina kerron sille että se on paras mies :D
Eilen :) kehumme toisiamme päivittäin.
Mun akka ei ole 30 avioliittovuotemme aikana hiiskahtanut kertaakaan mitään tonnepäinkään! Minä rouvaani kehun joka päivä vehättäväksi ja puoleensavetäväksi... Tasa-arvosta siis ollaan kaukana!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:53"]
Mun akka ei ole 30 avioliittovuotemme aikana hiiskahtanut kertaakaan mitään tonnepäinkään! Minä rouvaani kehun joka päivä vehättäväksi ja puoleensavetäväksi... Tasa-arvosta siis ollaan kaukana!
[/quote]
Näytätkös sinä sitten hyvältä?
Itseasiassa ihan muutama minuutti sitten. Tykkään muistuttaa miestä siitä, ihan kuten tykkään kuulla olevani kaunis jne
Iltapäivällä ku loikoiltiin sängyssä ja näytti niin syötävän komealta. ☺ Mies sanoo minua usein söpöksi. Ihana.
En muista, mutta tänään kyllä sanoin rakkaaksi ja ihanaksi.
Tänään kun näytti niin hyvältä uudessa paidassaan.
En muista, lopetin kehumisen joskus viime vuonna. Siihen asti kehuin aina silloin tällöin komeaksi, seksikkääksi yms. Mutta kun niin toivoisin saavani itsekin joskus jonkun pienen kehun, esim. että "näytät hyvältä", mutta ei, ei kertaakaan yli 20 v:n aikana. Nuorena olin nätti, enkä vieläkään mitenkään pahannäköinen, varmasti ikäisissäni naisissa keskivertoa paremmannäköinen, hoikka, pitkähköt hiukset, käytän hameita ja korkkareitakin...pukeudun joskus miehen iloksi korsettiin tms. mutta ei todellakaan mitään kommenttia ikinä. Joten miksi minäkään vaivautuisin..?
Kun tutustuin häneen :D En pidä sanasta komea. Sen sijaan tänä aamuna sanoin häntä kyllä suloiseksi nallekarhuksi.
En käytä tuota sanaa, mutta erästä sanoin söpöksi noin viikko sitten.
En ole varmaan koskaan sanonut niin miehelle. Muutama päivä sitten sanoin tapailemaani miestä söpöksi.