Ms tauti ja alkoholin käyttö. Miten yleistä tuo on?
Onko ms-potilaat yleensä raittiita. Miehelläni on ms tauti ja juo liikaa. Olen varma, että pahentaa itse tilaansa. On sairaseläkkeellä.
Kommentit (15)
Miksi MS-potilas uhriutuisi sen enempää kuin kukaan muukaan sairas?
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi nyt aivan kauhea tauti. Elämä pilalla.
Tärkeätä puhua että MS- tautia sairastavat olisivat enemmän juoppoja kuin muut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi nyt aivan kauhea tauti. Elämä pilalla.
Elämä oli pilalla jo ennen tätäkin.
Julloi kirjoitti:
Tärkeätä puhua että MS- tautia sairastavat olisivat enemmän juoppoja kuin muut!
Minulla on mäsä. En juo lainkaan 🤷🏻♀️
Ms tauti ei estä juomista tai raittiutta. Ihan riippuu ihmisestä. Ei voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ms tauti?
Googlaa.
MS Cinderellalla joskus tuli hankittua humalapäissään kutinaa alapäähän. Parani ihan antibiooteilla.
Uskon että ihmiset joilla on kovia kipuja yrittää helpottaa kipuja jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että ihmiset joilla on kovia kipuja yrittää helpottaa kipuja jollakin tavalla.
Tämä. Osalla ms on todella kivulias eikä toimivaa lääkitystä tahdo löytyä. Kyllä vuorokausien hermosärkyä paremmin humalassa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Osalla ms on todella kivulias eikä toimivaa lääkitystä tahdo löytyä. Kyllä vuorokausien hermosärkyä paremmin humalassa kestää.
Puhumattakaan rentoutumisen yrityksestä. Itselläni ei ole niin vakava sairaus kuin ms, mutta tunnista, päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen kun kituu, niin väliaikainenkin helpotus on tervetullut, Vaikka se se aiheuttaisikin vahinkoa, ei vaan kestä tätä, jos ei ole hengähdystaukoja välillä.
Monet niistä on uhriutuneita juoppoja. Mistä tuon raittiuden keksit?