Shortsiohjeet miehelle!
Tästä:
http://tyylit.fi/olennaiset/miehen-kesatyyli-shortsit
Ei JÄTTÄKÄÄ NE LÖYSÄT, YLIPITKÄT KYMMENTASKUISET kotiin! Silmiin sattuu.
Kommentit (16)
Kiitoshupparin kanssa kuuluu olla cargot, naiset panostaa vaatteisiin jne.
Voi kuvotus noita. Suurin osa noissa kuvissa on järkyttävän näköisiä sortseja. Joo ehkä jollekin hoikalle italialaiselle, jolla on nätit jalat ja muutenkin olemus kunnossa, mutta kun joku suomireiska vetää tuollaiset slimmit pikkusortsit jalkaansa, niin sattuu muuallekin kuin silmiin.
ihan niinkuin mikroshortsit on ihkut harvalla naisella, on myös lyhyt malli ihku harvalla miehellä. jos oma naltsukkani laittaisi lyhyet shortsit, varmaan tikahtuisin nauruun. itse en edes yritä näillä lihaksikkailla mutta selluliittisilla reisillä mikroshortsia tai edes minishortsia päälleni.
valoja saa laittaa päälle näin kesällä muutenkin. saa myös tulla lättäämään otsaan jos näkee meitsin kadulla nounou-kuteissa.. :D
Ihan sama miten niitä sortseja käyttää
Taas yksi toisten kuvia varastava mainossivusto, joka ei edes kerro ketä sen takana on.
Eihän kaikki miehet ole tuon tyylisiä? On olemassa erilaisia tyylejä. Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia.
Odotin oikeita neuvoja, vaikka miten yhdistetaan sukat ja kengät shortseihin.
En haluaisi että oma mieheni pukisi shortsit joissa lahkeet loppuu puoleen reiteen. Olen pahoillani jos loukkaan jtn mutta minä näen homon sellaisissa housuissa.
Mieluisat minulle ja minun silmälle ovat polveen asti tulevat.
Aikuisen miehen ei pitäisi käyttää shortseja muualla kuin biitsillä. Golfkenttä on rajatapaus mutta sielläkin mieluummin housut.
Ahahaha mun mies näyttäis tollasissa kangaspalasissa ihan kauheelle! :D kyllä saa ne polviin asti ylettyvät kymmentaskuiset jäädä käyttöön ;)
itse kuljen koko kesän uimashortseissa ni ei tartte pitää kalsareita
Jos tyypillinen suomalainen mies käyttäisi tuollaisia shortseja, hän näyttäisi tältä
http://cdn.hotstockmarket.com/6/6a/6a05464c_gay-guy-in-booty-shorts.jpg
Pukeutukoon kukin miten haluaa, mutta olisihan se kiva nähdä enemmän tyylikästä pukeutumista.
Ihanhan nuo olivat asiallisen näköisiä. Kamalimpia ovat miehilläkin mikroshortsit. Muistuu mieleen muuan tyyppi, kukkopoika, joka kuvitteli olevansa suurikin sankari ja naistennaurattaja. Kulki useana kesänä pienenpienissa vaaleansinisissä tai valkoisissa mikroshortseissa yläruumis paljaana. Oli toki ruskettunut, sillä eihän tuollainen sankari ehdi töitä tehdä. Ja se kampaus: erittäin pitkä vaalea luonnonkihara niskatukka. Sitten mies hävisi katukuvasta, oli joutunut sovittamaan tappeluitaan ym. pahoja tekojaan muutamaksi vuodeksi telkien taa. Näin samaisen "komistuksen" tuossa pari viikkoa sitten. Tukka oli kulahtanut ja harventunut ja sisuskumi kiilteli päälaella. Paitakin oli löytynyt päälle ja shortseissa oli ihan riittävästi väljyyttä ja lahjetta. Kukkopojan itestietoisuus oli kadonnut, melkein oli säälittävä irvikuva itsestään. Mitä tästä opimme? Emme välttämättä mitään muuta kuin että kyllä se elämä karsii ne mikroshortsit miehiltäkin viimeistään siinä vaiheessa, kun perhekalleuksien korostaminen ei enää onnistu tai kannata.
Suomalaiset miehet pukeutuvat yleisesti ottaen todella huonosti. Miesten capri-housuja en kyllä ymmärrä sitten yhtään. Shortsit lyhyinä ja housut housuina.
On hienoa, että näitä tyylisivuja on alkanut tulla ja samalla tyylikkäitä miehiä näkyy katukuvassa enemmän.