Tapan itseni
Hyvästi. En jaksa enää elää. Olen 24v neitsyt mies ja naiset ei anna pillua vaikka kuinka olen vongannut. Hyvästi nyt tapan itseni.
Kommentit (20)
Jos pillun takia tapat ittes, niin toivotan hyvää matkaa. Bye!
Älä tapa. Mä voisin harrastaa seksiä kanssasi.
Olen 20v ei-neitsyt mies ja naiset tarjoaa pillua vaikka en vonkaa vaan haluan vain olla rauhassa.
Tasan ei käy nallekarkit.
käyt ostamassa pillua. maksaa yhden baari-illan verran. Mitä vanhempi ja läskimpi, sen parempia tarjouksia niiltä saa aamuviideltä.
jos asut helsingissä, niin kannattaa mennä ostamaan pillua hotelli marskin edestä. Sinne on tullut viime aikoina todella rumia neekerihuoria, jotka eivät voi kovin kalliita olla. tarjolla on myös itä-eurooppalaista runsaasti. Pillun hinta on halvimmillaan Marskin/bakersin edessä n.70€. Yleensä palvelun tarjoaminen tapahtuu pursimiehenkadulla, merimiehenkadulla, omenahotellissa tai kalliossa. Pengerkadulla, sammatintiellä ja mäkelänkadulla on myös huorien "konttoreita".
Kadulla päivystävät kuitenkin vain nämä rumat hylkiöt, jotka eivät pääse sisään esimerkiksi ravintola Sohoon tai Alcatraziin. Näissä paikoissa pillun laatu on todella hyvää, mutta hintakin on sen mukainen. Puhutaan jo vähintään parista satasesta.
Mäkin voisin harrastaa seksiä.
T.N20
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:55"]Olen 20v ei-neitsyt mies ja naiset tarjoaa pillua vaikka en vonkaa vaan haluan vain olla rauhassa.
Tasan ei käy nallekarkit.
[/quote]
Aika julmaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:55"]käyt ostamassa pillua. maksaa yhden baari-illan verran. Mitä vanhempi ja läskimpi, sen parempia tarjouksia niiltä saa aamuviideltä.
jos asut helsingissä, niin kannattaa mennä ostamaan pillua hotelli marskin edestä. Sinne on tullut viime aikoina todella rumia neekerihuoria, jotka eivät voi kovin kalliita olla. tarjolla on myös itä-eurooppalaista runsaasti. Pillun hinta on halvimmillaan Marskin/bakersin edessä n.70€. Yleensä palvelun tarjoaminen tapahtuu pursimiehenkadulla, merimiehenkadulla, omenahotellissa tai kalliossa. Pengerkadulla, sammatintiellä ja mäkelänkadulla on myös huorien "konttoreita".
Kadulla päivystävät kuitenkin vain nämä rumat hylkiöt, jotka eivät pääse sisään esimerkiksi ravintola Sohoon tai Alcatraziin. Näissä paikoissa pillun laatu on todella hyvää, mutta hintakin on sen mukainen. Puhutaan jo vähintään parista satasesta.
[/quote]
Kokemuksestako puhut?
Ei!!!!!älä vittu tee sitä!!!!!!Saat panna mua anukseen!!Mä oon naisellinen mies 29 vuotias ja helsingistä.Voin tulla sinne?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:55"]käyt ostamassa pillua. maksaa yhden baari-illan verran. Mitä vanhempi ja läskimpi, sen parempia tarjouksia niiltä saa aamuviideltä. jos asut helsingissä, niin kannattaa mennä ostamaan pillua hotelli marskin edestä. Sinne on tullut viime aikoina todella rumia neekerihuoria, jotka eivät voi kovin kalliita olla. tarjolla on myös itä-eurooppalaista runsaasti. Pillun hinta on halvimmillaan Marskin/bakersin edessä n.70€. Yleensä palvelun tarjoaminen tapahtuu pursimiehenkadulla, merimiehenkadulla, omenahotellissa tai kalliossa. Pengerkadulla, sammatintiellä ja mäkelänkadulla on myös huorien "konttoreita". Kadulla päivystävät kuitenkin vain nämä rumat hylkiöt, jotka eivät pääse sisään esimerkiksi ravintola Sohoon tai Alcatraziin. Näissä paikoissa pillun laatu on todella hyvää, mutta hintakin on sen mukainen. Puhutaan jo vähintään parista satasesta. [/quote] Kokemuksestako puhut?
[/quote]
Puhun taksikuskin kokemuksella. Sivusta seurattu asiakkaiden touhuja ja kuunneltu näitä juttuja. Aika usein noita tulee kyytiin. Yleensä käydään pankkiautomaatin kautta, jolloin tavaksi on tullut naureskella huoran kanssa, että "toivottavasti sillä on rahaa".
Juuri äskettäin heitin erään huorissa olleen perheenisän kotiin kuudelta aamulla. okt-talon kotipihassa oli lastenpyöriä, leluja ja tila-auto.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:47"]Hyvästi. En jaksa enää elää. Olen 24v neitsyt mies ja naiset ei anna pillua vaikka kuinka olen vongannut. Hyvästi nyt tapan itseni.
[/quote]
Toivottavasti pidät sanasi. Kevyet mullat! Nähdään!
Toivottavasti et tee sitä!!! Oon nykyisen poikaystäväni ensimmäinen ja hän oli 23 kun tavattiin ja hänellä tällähetkellä useita kavereita jotka neitsyitä ~25 vuotiaina (joista eräällä aika hyvä tilanne nyt ja kiinnostuneita naisia!) Älä menetä toivoa, luulen että ihan kuka vaan saa jostain naisen, (mutta voi olla että kuka vaan ei saa yhden yön juttua/jotain pikaseksiä?) Ja tosiaan ei se pillu niin mahtava ole että kannattaa itteensä tappaa. Ja älä ittees vihaa tai ulkonäköäs tai muuta, melko varmasti et oo niin paha ku itelles väität. Voih toivottavasti oot ok :( Kamalia ihmiset täällä, vaikka oliski mahdollisuus ettet oikeesti oo mitään tekemässä/testi/provo/vitsi niin aina riski että oot ja nää viestit rohkasee :( toivottavasti vastaat ja kerrot että et tehnyt sitä jos et tehnyt sitä.
Ei kannata tommosen asian takia. On vanhempiakin neitsyitä ja ei muuta ku sinne huoriin jos siitä on elämä kiinni.
Pillu on ruma, limainen ja haiseva. Pysy kaukana niistä. hyi.
Hyvää matkaa ja toivottavasti tapaamme jossain tuolla paremmissa merkeissä. t. vajaa nelikymppinen neitsyt
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:03"]
Ei!!!!!älä vittu tee sitä!!!!!!Saat panna mua anukseen!!Mä oon naisellinen mies 29 vuotias ja helsingistä.Voin tulla sinne?
[/quote] 29+1 vuotias?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:43"]
Hyvää matkaa ja toivottavasti tapaamme jossain tuolla paremmissa merkeissä. t. vajaa nelikymppinen neitsyt
[/quote]
*vajaa neitsyt, 40-v
Tuu sitte kertoo miten teit sen.