Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioerosta jo 2 vuotta eikä ex-mies vieläkään päässyt yli!

Kunnes kuolema meidät erottaa
22.02.2022 |

Minä siis eron alullepanija, erilleen muutosta yli 2 vuotta, avioero vireille 2 vuotta sitten. Ero selvä, mikään muu ei sitten olekaan. Jatkuvaa kiusantekoa, kyttäämistä, "otan/en ota lapsia" (lasten tapaamiset lastenvalvojalla sovittu, mutta ei pidä niistä kiinni).

Esim. nyt olen lasten kanssa talvilomalla, ex soitti lapselle että mitä teette, mitä äiti tekee. Lapsi toteaa että äiti lähti ulos (kävin K-raudassa ja ruokakaupassa meni melkein 1,5h). Ex soittaa mulle, keksinyt siis tikusta asiaa, varmistaakseen missä olen, mitä teen, jos olen vaikka jonkun miehen luona... Tää on siis toistunut jo niin monta kertaa, varmistelee et olen kotona "hakemalla lapsen unohtuneen toppapuvun tms."

On siis edelleen täysin sekaisin, ei ole mitään omaa elämää keksinyt tän kahden vuoden aikana, missio vaan kytätä minua ja minun tekemisiä. Kirjoittelee joka päivä viestejä miten olen häntä loukannut eikä anna ikinä anteeksi, joku päivä taas eri ääni kellossa jossa toivoo että ois hyvät välit ja pahoittelee ku on paska isä. Toisaalla taas sanoo voivansa ottaa lapsia koska vaan haluan jos tapaan häntä "kahden kesken".

Yhteishuoltajuus, lasten takia " pakko " pitää jonkinlaisia välejä. Mutta mitä tässä enää voi tehdä kun oma elämä holdissa kun turha suunnitella mitään. Eikä mua enää edes kiinnosta mikään "oma elämä" kuhan sais elää rauhassa tältä ihmiseltä. Lapset alakoululaisia eli tätä ois vielä aika monta vuotta edessä... viikon päästä ois ö
lastenvalvoja-aika jossa päivitetään elatusmaksuja ja tapaamiset. Tiedän että tapaamisista on turha sopia mitään mutta tuskin valvojaa kiinnostaa jatkuvat isän feidauksetkaan.

Kokemuksia, miten tästä eteenpäin? Lähestymiskielto?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että se löytää uuden naisen, joka on jotenkin tolkun ihminen. Muuta en oikein valitettavasti keksi. 

Meillä on huomattavasti parempi tilanne, mutta eipä tuo ex silti ole päässyt erosta yli. Nyt sillä menee nyksän kanssa huonommin ja taas on tullut viestejä, joissa kaipailee takaisin. Lasten asiat onneksi sujuu pääasiassa hyvin, vaikka alkuun näytti aika heikolta. 

Vierailija
2/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sun ajatukset kiinni itsessään, ja näköjään olet mennyt siihen mukaan tajuamatta.

Ei ole mitään syytä, miksi sun pitää vastata hänelle puhelimeen. Viestit riittää. Myöskään sun ei tarvitse tavata häntä, ei mennä ovelle jos hän tulee hakemaan haalaria. Lapsi voi mennä ovelle ja antaa haalarin.

Huomioi vain viestit, jotka liittyy lasten asiasta sopimiseen, kuten "tuon lapset sunnuntaina kuudelta" mihin riittää "ok".

Mihinkään muihin vuodatuksiin ja syytöksiin et vastaa mitään etkä reagoi millään lailla.

Lastenvalvojalla, mitä aiot tehdä siellä? Haluat nostaa elareita, koska hänen tulot on noussut tai sinun laskenut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🍾🍷 🤣🤣

Vierailija
4/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,jep

Vierailija
5/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto? Mitä mä just luin? :D

Vierailija
6/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte melko lähekkäin, alakoululaiset voi itse mennä sinne koulun jälkeen, sinua ei siinä tarvita.

Jos hän tulee hakemaan kotoa, alakoululaiset voi myös mennä ulos hänen autolle, sinua ei siinä tarvita. Sinun ei tarvitse olla mitenkään vastassa tai ovella, tai edes kotona, kun hän palauttaa lapset.

Voisikin olla hyvä, että jos hän haluaa tulla ovelle tai yrittää tunkea eteiseen, et ole kotona ollenkaan, kun hän hakee tai palauttaa. Ovathan koululaiset kotona yksin koulun jälkeenkin. Sanot heille, että menet "Heidillä käymään" tai "kävelylle" tai "kauppaan, hei hei, nähdään sunnuntaina".

Jos tunkee teille, kun et ole kotona, laita viesti, että "en halua, että menet kotiini, kun en ole siellä."

Vierailija
7/7 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat jonkun gorillan kovistelemaan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan