Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät paheksuvat vaimoni seksisuhdetta

Vierailija
22.02.2022 |

Meillä on puolen vuoden ajan ollut oikein toimiva järjestely, jossa vaimollani on avioliiton ulkopuolinen seksisuhde. Olen itse aisuri, joten tilanne on minullekin nautinnollinen. Emme ole asiasta kertoneet kenellekään, mutta eräiden sattumusten summana asia on käynyt ilmi vaimoni ystäville. Paheksunta asiaa kohtaan on ollut valtavaa, ja yksi vanhoista ystävistä on jopa katkaissut kokonaan välinsä vaimooni. Kummallista on myös se, että nämä samaiset ystävät ovat aina puheissaan olleet hyvin avarakatseisia. Nyt siitä ei ole enää tietoakaan. Kaikkein vaikeimmin sulatettava asia on ollut se, että vaimoni rakastaja on häntä noin 30 vuotta vanhempi. Muilla samanlaisia kokemuksia?

M 38

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ystävät eivät tiedä, että vaimosi ihan luvan kanssa on tämän seksisuhteen hankkinut? eli luulevat että pettävät sinua vai?

Vierailija
2/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ystävät eivät tiedä, että vaimosi ihan luvan kanssa on tämän seksisuhteen hankkinut? eli luulevat että pettävät sinua vai?

Tietävät, että hänellä on lupa. Se heitä tuntuu eniten kismittävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai sitä voi pakeksua, jos vaimon omasta miehestä ei ole mihinkään. Äkkiä ne huhut naisten kesken leviää saamattomasta miehestä. 

Vierailija
4/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kenkisin tuollaisen reppanan helvettiin. Vituttaa, että miesten maailmassa on tuollaisia vellikulleja. Miehen tulee olla mies, joka ymmärtää naisensa päälle.

Vierailija
5/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kenkisin tuollaisen reppanan helvettiin. Vituttaa, että miesten maailmassa on tuollaisia vellikulleja. Miehen tulee olla mies, joka ymmärtää naisensa päälle.

Kannattaako kirjoittaa seksipalstalle, jos ei seksuaalisuudesta mitään ymmärrä?

Vierailija
6/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hirveän noloa saada tietää ystävien seksielämästä, jotenkin tuntuisi vaikealta sen jälkeen olla kuin ei tietäisikään. Oletko varma, ettei välien katkaisu johdu siitä, että tuli "too much information"? Ystävien intiimielämä ei kuulu ystävien tietoon, joten taitaa olla jotain mitä et tässä voi sanoa.

Joka tapauksessa välien katkeaminen voi liittyä muuhun kuin itse järjestelyyn. Vrt. jos joku pari ehdottaisi jotain parinvaihtoa, niin ystävyys olisi kyllä entinen eikä siihen liity mitään seksin paheksuntaa. Se olisi vain täydellinen mahalasku koko suhteelle, koska se vain on yäk.

Vierailija
7/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies pystyy itse tyydyttämään naisensa, ettei tarvitse ympäriinsä naiskennella.

Vierailija
8/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies pystyy itse tyydyttämään naisensa, ettei tarvitse ympäriinsä naiskennella.

Kun naisten puheita kuuntelee, käy hyvin nopeasti ilmi, että tällaisia "normaaleja miehiä" on hyvin harvassa. Moni tosin luulee olevansa "normaali".

Vierailija
9/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksuvat, mutta juoksevat itse salaa vieraissa. Näin se menee. 😀

Vierailija
10/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Vai onko sinun mielipiteesi aina oikea? Tietysti saadaan mukavaa keskustelua aikaan, jos kaikki ovat kaikesta samaa mieltä

Eri

Vierailija
11/11 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Vai onko sinun mielipiteesi aina oikea? Tietysti saadaan mukavaa keskustelua aikaan, jos kaikki ovat kaikesta samaa mieltä

Eri

Jos anti palstalle on "Miehen tulee olla mies, joka ymmärtää naisensa päälle" vastauksena kirjoitukseen, jossa pariskunnalla on kumpaakin osapuolta tyydyttävä järjestely, on vaikea saada aikaan kovin hedelmällistä keskustelua.