miks kaikki puliukot ja vanhukset sanoo mua aina kauniiksi?
Lapset tykkää myös. Mutta sitten normaalit itseni ikäiset ei välitä pahemmin. Onko pultsareilla ym. Niin huono näkö? Ja lapset ja tykkää tällasesta "pehmeestä" naisesta. Mut ois kyllä kiinnostavaa tietää mikä mussa on sit vikana normi ihmisten mielestä.
Kommentit (23)
Puliukot kehuu niitä, jotka huomaa ne. Kun torjut kaikki katseet niin ei ne kehu. Vanhukset kehuu kaikkia, jotka hymyilee heille ja keskustelee heidän kanssaan. Lapset yleensä kehuu myös kivoja aikuisia. Usein lasten vanhemmat on kehunut niitä kauniiksi ja lapset kehuu sitä kautta helpommin toisia ihmisiä kauniiksi. Lapset usein tuntuu näkevän muutenkin koko maailman kauniimpana kuin aikuiset.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:40"]Puliukot kehuu niitä, jotka huomaa ne. Kun torjut kaikki katseet niin ei ne kehu. Vanhukset kehuu kaikkia, jotka hymyilee heille ja keskustelee heidän kanssaan. Lapset yleensä kehuu myös kivoja aikuisia. Usein lasten vanhemmat on kehunut niitä kauniiksi ja lapset kehuu sitä kautta helpommin toisia ihmisiä kauniiksi. Lapset usein tuntuu näkevän muutenkin koko maailman kauniimpana kuin aikuiset.
[/quote]mä kyl välttelen aina puliukkoja ja niiden katseita. Mut toi kiltteysteoria vois kyllä pitääki paikkansa. Musta varmaan haisee kilometrien päähän että oon "kiltti"
Listasta jäi kehitysvammaiset. Ne on mun perään myös... Ja mt- ongelmaiset. Jotenki vedän laitapuolen kulkijoita kuin magneetti.
Mulla sama :D ! Oon kyllä laiha ja tissitön, ja jotenkin teinimäisen näköinen. Oman ikäiset ei pidä minään mutta vanhat ja muksut tykkää. Ja ne spuget :)
Veikkaisin että nätit kasvonpiirteet. Lapset tunnistaa sellaiset jo varhain. Vanhukset ja juopot huomaa saman. Aikuiset katsoo helposti ensin vaatetusta jne.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:44"]Mulla sama :D ! Oon kyllä laiha ja tissitön, ja jotenkin teinimäisen näköinen. Oman ikäiset ei pidä minään mutta vanhat ja muksut tykkää. Ja ne spuget :)
[/quote]mä en ees oo omasta mielestä teinimäinen ees. Tissitki on mut joku musta tekee tämmösen "kauniin". Kiinnostas tietää et mikä :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:46"]Veikkaisin että nätit kasvonpiirteet. Lapset tunnistaa sellaiset jo varhain. Vanhukset ja juopot huomaa saman. Aikuiset katsoo helposti ensin vaatetusta jne.
[/quote]ei mulla kai ees oo. Tai noh muuten mut nenä on helvetin ruma :O
Koska viina ja kaihi kaunistaa sua.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:47"]Koska viina ja kaihi kaunistaa sua.
[/quote]:D tätä oon itsekin epäilly
Ole huoleti. Kauneus on katoavaa luonnonvaraa.
Mulla sama. :D Saan kyllä huomiota myös samanikäisiltä, mutta varsinkin vanhemmilta ihmisiltä, myös naisilta. Mun naispuoliset naapuri ja entinen pomo on kuvailleet mua kaunottareksi. Ja en ole kyllä erityisen laiha tai lihava, vaan normaalipainoinen. Enkä omasta mielestäni mikään kaunotar, vaan ennemminkin oudon näköinen.
Mulla sama juttu; spurgut, narkit,vanhukset, lapset ja koirat suoraan sanoen uivat liiveihin. Ehkä mä haisen kiinnostavan likaiselta vai mikä niitä innostaa..
Luulen, että tuollaiset ihmisryhmät huomaa Todellisen kauneuden, eli ole otettu. Tietyn ikäiset miehet tuijottaa esim. paljastavasti ja muodikkaasti pukeutuneet muovisen näköiset naiset eivätkä edes huomaa muita. Säännölliset kasvojenpiirteet, luonnollinen, freesi kauneus, sellaisen huomaa lapset ja vanhukset. Sekä spurgut. Spurgut on nähneet jo ylitälläytyneet ja tupakansavuiset värjätyt naikkoset ja arvostavat raikasta puhtoista kauneutta.
Veikkaan että olet naisellinen tyyliltäsi, mutta et joko "tarpeeksi" hoikka tai nätti herättämään ikäistesi huomiota. Tai itse ainakin huomaan saavani spurguilta enemmän huomiota kun hiukseni ovat pitkät, kun pukeudun mekkoon tai kun laitan vähän enemmän meikkiä kuin pelkkää ripsiväriä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:46"]
Veikkaisin että nätit kasvonpiirteet. Lapset tunnistaa sellaiset jo varhain. Vanhukset ja juopot huomaa saman. Aikuiset katsoo helposti ensin vaatetusta jne.
[/quote]
Mä luulen myös, että tämä on syy. Mulla on nätit kasvonpiirteet ja mua myös spuget ja lapet kehuu kauniiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:46"]
[/quote]
Mä luulen myös, että tämä on syy. Mulla on nätit kasvonpiirteet ja mua myös spuget ja lapet kehuu kauniiksi.
[/quote]mua ei lapset kehu kauniiksi mut ne hakeutuu mun seuraan aina ja kiinnostuu musta. Kauniiksi sanoo aina spurkut ja vanhukset ihan ärsytykseen saakka, joten aina ku kuule jonku spurgun sanovan et kaunis nainen ni mua alkaa vaan naurattaa :D et voisko joku muuki joskus sanoa.
En ole spurgu enkä vanha, mutta joskus aina jään katsomaan naista missä on jotain erikoista, persoonallista ym.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:56"]
Puliukot haistaa heikkouden ja "kilttiyden" ihmisessä ja tunkee lässyttämään sellaisen seuraan, koska heiltä ei todennäköisesti tule suoraan ilkeilevää vastausta. Alkoholistit ovat todella hyviä manipuloijia ja etsivät ihmisistä heikkoja kohtia saadakseen haluamansa.
Vanhukset taas näkevät oikeastaan kaikki nuoret ihmiset kauniina. Ikä taitaa muuttaa perspektiiviä siinä suhteessa.
[/quote]
voitko kertoa enemmän tästä teoriasta?