Romutuskampanja
Mitä mieltä olette tästä romutuskampanjasta?
http://romutuskampanja.fi/
Tietysti ehkä vähän tiukat kriteerit, kun 120g/km päästöraja. Kannustaa nyt ainakin vähäpäästöiseen autoon ja saadaan edes vähän vähemmäksi vanhoja "ritsoja" liikenteestä.
.
Itse pääsin juuri reilun 2000€ tuntipalkalle. Ostin 100€ vanhan auton, kävin rekisteröimässä sen itselle ja vein sitten romuttamolle. Sieltä 1500€ arvoinen romutustodistus.
Aikaa kului yhteensä 35min.
.
Uuden auton ostajat. Kannattaa ehdottomasti hyödyntää, jos kriteerit uudessa autossa täyttyy!
Kommentit (8)
No eiköhän niissä autoissa ole se 1500€ ilmaa -____-
Mä pääsin 4000€ minuuttipalkalle kun ostin autoa jonka listahinta 49000€ ja sanoin että maksan 45000€ heti. Kävi liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:00"]Joo
tin
kimällä saa 2000€ alennusta.
[/quote]
Et ole varmaan ikinä ostanut täysin uutta autoa ja vanhaa ollu vaihdokkina?
Ja voit tinkiä ihan vapaasti romukampanjasta huolimatta. Niin tein minäkin. Tuo 1500€ on sen lisäksi extraa. Valtion tukemaa.
Typerää olla käyttämättä, jos vain mahdollista hyödyntää.
Ap vielä
Voisin minäkin laskea lisää tuntipalkkaa, jos ottaisin tinkimisen ja vanhan hyvityshinnan huomioon. Siitä tässä ei ollutkaan kyse. Vain romutuskampanjasta.
Pöljät prseilijät
Hienoa. Nyt saat 1500 pois auton listahinnasta! Tosin saman olisit saanut kun olisit kysynyt mihin hintaan myyvät ilman vaihdossa...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:50"]Hienoa. Nyt saat 1500 pois auton listahinnasta! Tosin saman olisit saanut kun olisit kysynyt mihin hintaan myyvät ilman vaihdossa...
[/quote]
Tuon 1500€ lisäksi minulla oli vielä edellinen auto vaihdokkina. Ts. välirahasta 1500€ pois... Tai teknisesti uuden auton hinnasta -1500€.
Joo
tin
kimällä saa 2000€ alennusta.