Kreeta lomakohteena kokemuksia ?
Mihin päin kannattaa suunnata ? Enemmän tullut reissattua Aasian maissa.
Kommentit (12)
Just varasin syyskuulle matkan Haniaan,tykkään Kreetasta ja yleensäkin Kreikasta.
Kesäkuun alussa olisi tarkoitus lähteä.Ranta voisi olla lähellä.
Ihana kohde! Jos saisin valita niin kävisin aina Kreetalla, mutta mies haluaa vaihtelua. Ihan parasta ruokaa!
Platanias. Lähellä Haniaa. Rentouttava ja kiva perheloma.
Kiitos vinkeistä.Lisää vaan.Ihan kiva lähteä naisten kesken reissuun.Tuo Hania oli myös yks mesta kiinosti.Ennen ollaan matkusteltu omatoimi matkalla.Kannattaako tuonne mennä ihan matkatoimiston kautta ?
Vuokratkaa mökki, huvila tms. porukalla. Auton vuokraus paikanpäällä ja sillä sitten kiertelette ristiin rastiin.
Rethymnon on myös kiva, Hanian tapaan. Rantaelämää, lisäksi modernia kaupunkia ja kaunis vanha kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Rethymnon on myös kiva, Hanian tapaan. Rantaelämää, lisäksi modernia kaupunkia ja kaunis vanha kaupunki.
Rethymnonista mä tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä.Lisää vaan.Ihan kiva lähteä naisten kesken reissuun.Tuo Hania oli myös yks mesta kiinosti.Ennen ollaan matkusteltu omatoimi matkalla.Kannattaako tuonne mennä ihan matkatoimiston kautta ?
Katso millaisia hotelleja ne matkapaketit tarjoaa: pskoja kolmen tähden bulkkikuutioita vierekkäin jossain kylässä, joka elää vain juurikin niistä koneellisista, jotka sinne viikon välein kuljetetaan. Jos löytyy sulle sopiva josta pidät, niin siitä sit vaan varaamaan. Mulle ne ei käy.
Ääni Rethymnonille täältäkin. On Kreetan yliopistokaupunki ja siellä on paljon paikallisia ja selvästi edullisemmat hinnat pelkkiin lomakeitaisiin verrattuna. Joku Platanias olisi mulle kauhistus -turistiravintolat ja -hinnat.
Ystäväni vähän varovainen omatoimi matkan suhteen.Itse mennyt matkatoimiston matkalla kun poika oli pieni.Sekin vielä ,että tottakai matkatoimisto ottaa välistä.Ei muuta kun selailemaan kohteita :))
Pieni, rauhallinen, rappioromanttinen kylä VAMOS; yksi yö sielläkin on ihan o.k.