goSupermodel
Lapseni haluaa käydä jossain goSupermodel nimisessä sivustossa? Maksaa 10 euroa että siellä voi pelata, tai liikkua. Onko gosupermodel aivan turvallinen paikka koska en tahdo lapseni saavan traumoja kyseisestä paikasta.
Kommentit (16)
enpäs tiedä, minusta se Kimba on aika vaarallinen olento, kutsuu itseään rusakoksi.
lapseni itkee iltaisin koska kimba kuulemma on pilannut prätkähiiret seksuaalisilla kuvilla.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:00"]
Ei maksa :D
[/quote]
itseasiassa kyllä maksaa, kun tarkistin äsken :)
joo 10 euroa 90 pv gosussa, aika moista rahan riistoa!! itse en aijo maksaa tuollaista turhamaista paskaa.
Ei kannata! Kimba niminen ''rusakoksi'' itseään kutsuva malli kuulemma pyytelee ihmisiä chatroomeihin ja siellä he kokevat seksuaalista kanssakäymistä! älä päästä lapseas sinne.
Ihan turvallinen paikka, mutta on kylllä hintava.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:06"]Ei kannata! Kimba niminen ''rusakoksi'' itseään kutsuva malli kuulemma pyytelee ihmisiä chatroomeihin ja siellä he kokevat seksuaalista kanssakäymistä! älä päästä lapseas sinne.
[/quote]
Voisiksä lopettaa ton läpällä Kimban haukkumisen? Sillon ku gosu oli ilmanen tästä nous iso myrsky ku jotkut oli samaan tapaan pelleilly vauva.fissä. Kimbasta ei oikeesti tunnu kivalta :/
-Gosupermodelin Deternity, Kimban kaveri
Musta tää alkaa olla typerää että te levitätte valheita tästä Kimbaksi kutsutusta mallista. Hän on aivan asiallinen ja normaali siellä goSupermodelissa, ja uskon että tästä tytöstä tuntuu pahalta että netissä levitellään häntä koskevia valheita. Paikalla on paljon moderaattoreita pitämässä valvontaa ja pilamalleja poistettu useita kappaleita. Mitä jos vaan jättäisitte tän tytön rauhaan kun ei oikeasti ole mitään tehnyt? :)
No tästä olen kyllä samaa mieltä että Kimbaa ei tarttis kauheesti haukkua, en usko että oikeasti siellä käy ihmisiä ''seksuaalisen kanssakäymisen'' takia.
Gosupermodel maksaa nykyään koska watagamella joka siis omistaa tämän kyseisen pelin niin heil ei riittänyt enää rahat pitää gosupermodelia ilmasena.Ja ne jotka oikealla rahalla oli ostaneet jäsenyyttä sinne niin heille annetiin pelissä käytettävää pikselirahaa vastineeksi jäljellä olevista jäsenyyspäivistä.Musta tuntuu että kohta koko gosu on nurin ja sitten hyväuskosille lapsille annetaa taas niitten rahoille vastineeks jotai pikselirahaa.Mut jos uskallat lapselles antaa rahaa toho paikkaa niin en kyllä menis lupaamaa että saisit niitä takasii jos koko peli joudutaan lopettamaan.:-)
Olen pahoillani jos olen ihmisiä muka loukannut gosussa. Saatoin ehkä nuorempana kirjoitella typeryyksiä ja puhua pervoista asioista, mutta pyydän anteeksi.
- Kimba <3
Turvallinen on. Paljon moderaattoreita pitämässä paikkaa järjestyksessä!
En maksaisi, koska olen sen joskus tehnyt ja menossa ei ole kiittämistä. Sitä paitsi tosta Kimbasta puheenollen... miksi ihmeessä jostain henkilöstä pitää levittää huhuja, jos henkilöä ei itse tunne. Huhupuheisiin on yhtä iso luottamus kuin itse kertojaan. Sitä paitsi perättömien huhujen kertomisella saa harvoin mitään järkevää aikaa. Kiistelkää vaikka politiikasta, mutta älkää yksittäisestä ihmisestä.
Aijon ostaa sinne ton jäsenyyden, en oo pitkää aikaa käyny siel. Kiva nähä minkälainen meno siel nykyää.
Vierailija kirjoitti:
Aijon ostaa sinne ton jäsenyyden, en oo pitkää aikaa käyny siel. Kiva nähä minkälainen meno siel nykyää.
Sivusto suljettiin
Ei maksa :D