Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan toivonut että exäsi olisi taistellut vähän enenmmän sinusta?

Vierailija
09.07.2015 |

Eikä vaan heti suhteen päättyessä olisi ollut tyyliin "no tämä oli kai sitten tässä, moi vaan"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä. Ensimmäisessä toistakymmentä vuotta kestäneessä suhteessa ex yritti jotain sinnepäin. Mä sanoin et kerää ittensä ja lähtee treffeille. Mä vahdin lapsia sillä aikaa. 5.5 vuotta on nyt haikaillut perään. Ei tunnu menevän ohi. Ex aviomiehelleni sanoin et nyt oikeesti vähän itsekunnioitusta että mä oon pettänyt. En todellakaan halua et "otetasn takas". En kai mä jumalauta olis pettänyt jos välittäisin. Nykyinen mies... ei olla erottu ihan kokonaan mutta erilleen ollaan koitettu päästä. Hän on minun elämäni suurin rakkaus, mutta jos hänestä eroaisin niin tiedän että hänestä ei tule perään haikailijaa.

Vierailija
2/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:06"]No en helvetissä. Ensimmäisessä toistakymmentä vuotta kestäneessä suhteessa ex yritti jotain sinnepäin. Mä sanoin et kerää ittensä ja lähtee treffeille. Mä vahdin lapsia sillä aikaa. 5.5 vuotta on nyt haikaillut perään. Ei tunnu menevän ohi. Ex aviomiehelleni sanoin et nyt oikeesti vähän itsekunnioitusta että mä oon pettänyt. En todellakaan halua et "otetasn takas". En kai mä jumalauta olis pettänyt jos välittäisin. Nykyinen mies... ei olla erottu ihan kokonaan mutta erilleen ollaan koitettu päästä. Hän on minun elämäni suurin rakkaus, mutta jos hänestä eroaisin niin tiedän että hänestä ei tule perään haikailijaa.
[/quote]

Taidat olla kunnon namupala!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoho

Vierailija
4/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin! Mutta näin jälkeenpäin ajatellen, jos mies oli niin nössö niin olisinko halunnut olla hänen kanssaan pitempään? Todennäköisesti siitä ei olisi tullutkaan mitään. 

Vierailija
5/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Ehkä olisimme vieläkin yhdessä, jos hän olisi halunnut taistella avioliittomme puolesta.

Vierailija
6/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pätkääkään kiinnostanut. Yritti se kyllä, että olisi palattu yhteen, mutta enhän mä mitään sarjamaksullistennussijaa nyt takaisin ollut ottamassa. Sen takiahan se ero tuli, kun paljastui mihin ne rahat meni. Eihän siihen voinut sekuntiakaan luottaa.

Vierailija
7/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, taisteli ja roikkui ihan tarpeeksi jo nytkin. Kun on eropäätöksen tehnyt niin se "taistelu" vaan lähinnä vituttaa. Olisi taistellut silloin kun ensimmäisen kerran kerroin olevani onneton suhteessa, silloin kelkka olisi ollut ehkä vielä käännettävissä.

Vierailija
8/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Oltais varmaan yhä yhdessä. Mutta miehet on niin tossuja.

Vierailija
9/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä! Oli aivan ihanaa päästä hänestä eroon ja lopullisesti.

Vierailija
10/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan erään kohdalla toivoin.. Viimeisin pitää niin tiukasti kiinni, että kohta alkaa varmaan omakin mielenterveys kärsimään.

Vierailija
11/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mutta minkä mä sille mahdoin etten ollut tarpeeksi tärkeä.

Vierailija
12/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
13/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus varsinkin jos itse olen mielestäni ollut "ylempitasoinen" mieheen verrattuna, niin ihmettelen jos hän ottaa eron kevyesti tai jopa itse ehdottaa sitä!

Tarkoitan tässä siis lähinnä sellaisempia kevyempiä deittailuja, ei niitä että ollaan pitkäaikaisesti yhdessä ja henkisesti kovin yhteenkuuluvaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan