Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellissa pyydettiin, että vessassa ei laitettaisi

Vierailija
09.07.2015 |

Vessapaperia pönttöön, vaan ämpäriin. Lunta, sillä tämä tapahtui Suomessa. Onko yleistäkin? Muuten todella huippu siisti hotelli kyseessä.

Kommentit (8)

1/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista käyneeni ylipäänsä vessassa, johon ei saisi laittaa paperia ja joka sijaitsisi rikkaassa maassa.

Vierailija
2/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisesta täällä Suomessa vaikka olenkin hotellissa itsekin töissä. Ulkomailla olen törmännyt tuohon, että paperit heitetään roskikseen, mutta en sielläkään hotellissa vaan yleisissä vessoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ongelmia putkien kanssa, siksi?

Ei niin vaikeeta, eikä niin outoa.

Vierailija
4/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa tehdään noin. Olisiko sit suomalaisessa hotellissa ollut joku putkitukos, jonka vuoksi pyysivät toimimaan noin? Ja siis miten tuo lumi liittyy tuohon?

Vierailija
5/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo laittaa kakkaisia papereita koriin xD

Vierailija
6/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:45"]Noloo laittaa kakkaisia papereita koriin xD
[/quote]

Joo hyi, ja varmaan haiseekin siellä kivasti....

Vierailija
7/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese pylly, ei tartte paprua tadaa.

Vierailija
8/8 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä mökillä sellanen ökö-vessa, ja se toimii parhaiten niin ettei laita sinne ollenkaan paperia. Paperi pannaan roskikseen muovipussiin.  Kotona kaupungissa yks putkimie sano ettei vesivessaankaan oikeestaan sais laittaa muuta kun sitä itseään, siis vain sitä tuotosta, pysyy putket ehjinä. Vieraat saa meillä tehdä miten itse haluaa. Mutta mä käytän bidee-suhkua ja heitän kotonakin paperit rokikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän