Mitä tekisit juuri nyt, jos olisi aurinkoista/hellettä?
Minä olisin ulkona, joko omassa pihassa omenapuun varjossa tai rannalla lasten kanssa.
(Todennäköisesti olisin AV:lla kuitenkin, mutta se on ihan eri juttu se.)
Kommentit (16)
Täällä on helle. Tulin tunti sitten töistä ja kohta lähen sinne uudestaan.
Vetäisin tosi tiukat mini shortsit jalkaan ja pelkät biksut rintojen päälle. Arskat silmille ja lähtisin mestoille bongaan tyyppejä. Ostaisin jokusen siiderin kyytipojaksi ja ehkä illan tullen soittaisin vaki*****.
Btw. olen uhkea, isorintainen, kaunis nanen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:24"]
Varmaan sitä mitä nytkin... istuisin saamattomana palstailemassa, tukka rasvaisena, naama kiiltävänä ja helevetin väsyneenä.
[/quote]Heh, tulipa tästä mieleen että onkohan suuri osa hellevihaajista sellaisia, että ovat normaalistikin väsyneitä ja saamattomia mutta syyttävät helteellä keliä olostaan..?
Toisaalta: tällä logiikalla minäkin kärsin piilevästä masennuksesta myös tällaisen sateisen paskakesän ulkopuolella.
Laitettaisiin grilli tirisemään ja istuttaisiin ja puuhailtaisiin ulkona iltaan asti. Nyt ei nappaa mikään. Alkaa jo vaikuttaa mielialaan tämä "kesä". Ja ollaan opepariskunta, joten muilla on taatusti vielä huonommin asiat.
No helle ei vaikuta päivärytmiimme paljoa, olisin varmaan kotona kuten nyt, juuri syötiin ja nyt katellaan pikku kakkosta. Ollaan oltu jo koko päivä ulkona, käytiin syömässä ja jätskillä puistossa jne.
Samaa kuin nyt, puhelin kädessä rötvään sohvalla. Väsyttää hitosti työpäivän jälkeen.
Varmaan samaa kuin tämän päivän. Puutarhahommia.
Olisin veneilemässä. Tai ei minua vesisade nytkään estäisi mutta tuo perhanan tuuli kylläkin.
Veisin lapset joenrantaan uimaan. Sitten jätskille.
Olisin mökillä, bikineissä rantatuolissa ja katsoisin meressä iloitsevia lapsia. Tod. näk. lukisin samalla kirjaa tai olisin av:lla.
Olisin pihalla enkä sisällä peiton alla.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:24"]
Varmaan sitä mitä nytkin... istuisin saamattomana palstailemassa, tukka rasvaisena, naama kiiltävänä ja helevetin väsyneenä.
[/quote]Heh, tulipa tästä mieleen että onkohan suuri osa hellevihaajista sellaisia, että ovat normaalistikin väsyneitä ja saamattomia mutta syyttävät helteellä keliä olostaan..?
Toisaalta: tällä logiikalla minäkin kärsin piilevästä masennuksesta myös tällaisen sateisen paskakesän ulkopuolella.
[/quote]
Mä jaksan ainakin muulloin ihan hyvin mutta helteellä ei kiinnostais mikään, ei pätkääkään. Nyt on ollu ihan hyvä kesä mun makuun, pari hellepäivääkin meni ihan yllättävän pienellä vitutuksella :D Nurmikonleikkuutakaan en ole delegoinu miehelle ku kelit suosinu :) Mutta makunsa kullakin, useimmat taitaa enemmän tykätä siitä lämpimämmästä.
Suunnittelisin terassilla käymistä ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Grillaisin ja näkisin kavereita :)