Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa elämäntilanteestani

Vierailija
08.07.2015 |

Olen hiukan yli parikymppinen ja seurustelen yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Minulla on 1 ammattitutkinto taskussa, melkein toinenkin. Olen töissä, mutten vakitöissä.

Rasittaa kun mieheni välillä vittuilee, kun en ole vaikituisessa työssä (huom. olen kuitenkin töissä). Hän on itse erittäin menestynyt työelämässä, jos näin nyt voi sanoa.

Minusta minulla menee ihan hyvin, monet kaverini eivät edes ole valmistuneet mistään koulusta ja dokaavat joka vkl. Millainen teidän elämänne oli parikymppisenä? Pitäisikö minulla jo todellakin olla tässä iässä "kunnollinen" ura ja vakityö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan tosissasi vai oletko porvoosta päivää...? Heivaa tollanen vanha gubbe, tajuat varmaan itsekin että ette ole samalla aallolla!!

Vierailija
2/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani, tykkään kyllä miehestä muuten todella paljon, mutta tuntuu tosiaan, että hän odottaa minulta samaa kun 40v kavereiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että minusta tuntuu pahalta kun arvostelet sitä etten ole vakituisessa työssä. kerro että olet tyytyväinen työhösi ja iloinen että töitä edes on tämmöisinä lama aikoina.

voisit myös sanoa että eihän se ole sinun valinta että sinua ei ole vakinaistettu.

Vierailija
4/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän teki sinun iässäsi? Sori, mutta kuulostaa tosi oudolta että kukaan selväjärkinen nelikymppinen vittuilisi parikymppiselle siitä, ettei tällä ole vakituista työpaikkaa.

Vierailija
5/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Onko tyyppi hieman ajastaan jäljessä vai muuten vaan tyhmä? Olet vasta 20. Lisäksi nykyään vakityö alkaa käydä entistä harvinaisemmaksi ja projektiluontoiset määräaikaistyöt lisääntyvät. Tämä on tulevaisuden suunta.

Vierailija
6/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:03"]

Oletko nyt ihan tosissasi vai oletko porvoosta päivää...? Heivaa tollanen vanha gubbe, tajuat varmaan itsekin että ette ole samalla aallolla!!

[/quote]

No kun sillä on se paksu lompakko. Jokaisen av-mamman unelma.

Vierailija
7/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei taida ihan elämät kohdata toisiaan. Teidän kannattaisi varmasti etsiä itsellenne sellaiset kumppanit, joilla klikkaa yhteen.

T. Eräs joka on naimisissa 20-vuotta vanhemman miehen kanssa, koska se toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan