Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita tämä ulkomailla?

Vierailija
08.07.2015 |

Monissa muissa maissa on normi hanan tilalla hana, jossa on kaksi säädintä. Siis suihkussa ja kai keittiön hanakin on samaa tyyliä. Tämä on minulle ollut vaikeaa ja joskus olen sitten ottanut ihan vaan kylmän suihkun. On siis vaikeaa tietää miten saan veden säädettyä oikean lämpöiseksi, niissä kai on joku 'sääntö', kumpaa vipua käännät ensin tms..

Samoin ovien avaus on erilaista ulkomailla. Usein vaikeampaa kuin Suomessa, monta kertaa pitää vekslata kunnes osuu oikeaan.

Olenko ainut ketä häiritsee? Tulee saamarin tyhmä olo. Mutta, eipä ole kotona tarvinnut käyttää ihmeemmin aivoja tuollaisiin perusasioihin, kunhan tökkäät avaimen sisään ja käännät, tai käännät hanasta oikealle tai vasemmalle. :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hana on älykkyystesti. Ne jotka onnistuvat käyttämään sitä ovat vähintään normaalitasolla älyllisesti. Ne taas jotka eivät osaa sitä käyttää ovat, no...

Vierailija
2/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää nyt on seksipalstalla, niin mulle tuli mielikuva miehestä, joka tarttuu hyppysillään naista tisseistä ja tökkää peniksen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käännät niitä molempia, jolloin saat kylmää ja kuumaa vettä, joista yhdessä sitten tulee lämmintä. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
4/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Avaat ensin sen hanan jossa on sininen merkki. Eli oikeanpuoleisen. Sieltä tulee kylmää vettä. Sen jälkeen aloitav avaamaan sitä hanaa missä on punainen merkki, eli vasemman puoleista. Avaat sitä niin paljon, että vesi on sopivan lämmintä.

Vierailija
5/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näitä hanoja muualla ole kuin brittiläisessä maailmassa? Ollaan 20 maata kierretty ja missään muualla ei ole tullut vastaan kuin briteissä.

Vierailija
6/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:09"]

Ei kai näitä hanoja muualla ole kuin brittiläisessä maailmassa? Ollaan 20 maata kierretty ja missään muualla ei ole tullut vastaan kuin briteissä.

[/quote]

Eiköhän tällaisia hanoja löydy vieelä muualtakin? Jopa kotosuomessa olen nähnyut tällaisia ihan vielä viime vuosina, jopa porvoossa

Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan

Vierailija
7/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb:n kautta Lontoossa ainakin oli niin, että tavallisella lontoolaisella oli kaupungin lähiössä moderni hana kuten meillä Suomessa, mutta neljän tähden hotellissa oli samassa kaupungissa vanhakantaisempi ratkaisu. Ilmeisesti ihmiset haluavat maksaa enemmän siitä että saavat autenttisen vanhanaikaisen hanan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi