Harlekiinitarina AV:n tapaan
Se oli kaunis lauantaipäivä. Lapset olivat isovanhemmillaan hoidossa ja talo oli siivottu ja piha puunattu. Tai siis mies oli sen tehnyt. Minä kun en miestäni palvele. Mies oli tiskannut, imuroinut, pyykännyt, ajanut nurmikon - tehnyt vähän kaikkea. Hyvä mies se niissä on. Ja lapsillekin hyvä. Muuten melko kelvoton. Ruma ja iljettävä, mutta otinpahan sen kun oli ainoa, joka sillä hetkellä huoli.
Minä makasin sängyssä ja selailin tabletilla AV:ta. Seksiäkin teki mieli, mutta minä en voinut tehdä aloitetta, koska hienot naiset eivät tee aloitetta. Mies oli vongannut seksiä kaksi viikkoa. Olin torjunut hänet, koska kotityöt pitää saada tehtyä ja mies saa melkolailla puhtia siihen hommaan, kun on ollut vähän aikaa puutteessa. Hyvä suunnitelma eikö?
Mies hiipi makuuhuoneeseen ja asettui viereeni makaamaan. Hän alkoi hivuttaa kättään vatsaani pitkin. Asetin tabletin lattialle ja ohjasin miehen pään jalkoväliini. Yritin olla mahdollisimman hiljaa ja jäykkänä, koska miehen PITÄÄ ITSE tietää, miten naista tyydytetään. Ei ole minun tehtäväni neuvoa, mistä tuntuu hyvälle. Ja kuinka ollakaan, ei sitä orgasmia tälläkään kertaa tullut, joten piti näytellä että se lopettaisi. Huokaisin kerran ihan hiljaa "huh!". Paska mies.
Paska mies kapusi päälleni ja jäykistyin entisestään. Ei sillä, tuntuuhan se hyvälle, mutta ei ole hienon naisen tapaista venkuloida ja vetelehtiä sängyssä kuin mikäkin ilotyttö. Tuijotin kattoon ja kahden minuutin päästä se oli ohi. Olisi voinut kestää edes vähän pidempään, mutta ei tuo osaa yhtään lukea minua.
Miehen pukiessa päällensä kaivoin tabletin lattialta ja menin AV:lle. Tunnistin sieltä heti provon ja olin vielä ensimmäinen, joka sen tunnistin. Kirjoitin mahdollisimman nopeasti "PORVOOSTA PÄIVÄÄ!" ja lähetin sen ketjuun.
Olin ensimmäinen. Olin älykkäin. Se oli parempaa kuin orgasmi.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:07"]
Aika tylsä.
[/quote]
No mutta sellaisiahan AV-mammat ovat sängyssä. Tylsiä ja hiljaisia. AV:lla uskaltaa nimettömyyden takia riehua.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:08"]
Aika tylsä.
[/quote]
No mutta sellaisiahan AV-mammat ovat sängyssä. Tylsiä ja hiljaisia. AV:lla uskaltaa nimettömyyden takia riehua.
[/quote]
Oot ollu kaikkien mammojen kansas sängyssä? Voimia..
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:11"]
Aika tylsä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
*kanssa
Aika tylsä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osuiko tarina tunteisiin? Kuin omasta elämästäsi? Ei ole tarpeen purkaa sitä minuun. Jos et ole tyytyväinen elämääsi tuollaisena, tee sille jotain <3
Haha, aika osuva. Kuvastaa varsinkin pohjanmaalaisia naisia hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:07"]
Aika tylsä.
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin kirjallisesti tylsä. Ei saanut edes hymähtämään. Tuo kaikki on kirjoitettu tänne jo miljoonaan kertaan samanlailla.
Hahaha :'D joo'o. Aika osuva. Jos joku tästä nyt loukkaantuu, niin se koirahan se älähtää, johon kalikka kalahtaa. Mulle oli muuten eka kerta kun tällaisen luin. Mahtaa olla jollain puuduttava elämä, jos miljoona kertaa joutuu näitä lukemaan ;) pitäisiköhän ko. Ihmisen vähentää AV:lla oloa?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:14"]
Aika tylsä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osuiko tarina tunteisiin? Kuin omasta elämästäsi? Ei ole tarpeen purkaa sitä minuun. Jos et ole tyytyväinen elämääsi tuollaisena, tee sille jotain <3
[/quote]
Ei se osunut tunteisiini. Osuiko minun kysymykseni sinun tunteisiisi, vai miksi vastaat niin aggressiivisesti? Johan mä toivotin sulle voimia, jos olet jokaisen mamman kanssa maannut. Älä hermostu hyvä mies. Leikkiähän tässä lasketaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:14"]
Aika tylsä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei se osunut tunteisiini. Osuiko minun kysymykseni sinun tunteisiisi, vai miksi vastaat niin aggressiivisesti? Johan mä toivotin sulle voimia, jos olet jokaisen mamman kanssa maannut. Älä hermostu hyvä mies. Leikkiähän tässä lasketaan.
[/quote]
Mies? En minä ole mies. Mistä näin päättelit? Eikö nainen voi todeta olevansa tylsä ja hiljainen? :)
Aika tylsä.