Nuoren hiki alkanut haisemaan uudestaan. Mikä olisi paras deodorantti? Suosittele.
Eipä riitä enää teho näissä Rexonan spray versioissa.
Haisee pistävälle hielle.
Peseytyy 1-2kertaa päivässä.
Kommentit (13)
Mikä ihmeen uusavuton olet kun kysyt aivan normaalia asiaa. Ei se dödön valinta nyt mitään tähtitiedettä ole.
Onko tyttö vai poika? Ei muuten, mutta tuppaa tuohon valikoimaan vaikuttamaan, kun hajusteet ovat aika sukupuolittuneita.
Tai sitten vain kestätte sen. Hormonitoiminta alkaa tasaantumaan kyllä ja hienhaju loppuu. Ruokavaliokin vaikuttaa.
Apteekista esim. Triple Dry tai Absolut torr. Nämä ovat paljon tehokkaampia kuin perus rexonat.
Vierailija kirjoitti:
Antiperspirantti, esim. Vichy apteekista.
Näin. Apteekin tuotteet käyttöön. Käytän itse runsaasti hikoilevana (aikuisena naisena) ACOn antiperspirantteja. Vaikutus kestää oikeasti vuorokauden ympäri toisin kuin markettituotteissa.
ACOlla on myös tummansininen "miesversio" jos kyseessä teinipoika jolle sillä voi olla väliä..
Silläkin on väliä kuinka hyvin kainalot pesee suihkussa.
Antiperspirantti, ei deodorantti. Ja jos purkissa lukee 24h, se oikeasti tarkoittaa sitä, ettei sitä tarvitse laittaa 2x päivässä vaan 1x päivässä.
Itse olen 47v nainen ja hikoilin aina liikaa, kunnes tajusin tuon 24h merkityksen. Aiemmin olin laittanut antiperspiranttia iltaisin saunan/suihkun jälkeen ja uudelleen aamulla ennen pukeutumista. Kun lopetin käyttämästi sitä aamuisinkin, vähentyi hikoilu!
Saippuan valinta tärkeä. Palasaippualla lähtee hienhaju paremmin. Lisäksi kainalokarvat kannattaaajella. Sen jälkeen pestä kainalot palasaippualla, antaa kuivuaja pyyhkiä alkoholiliuoksella ( esim Neo Amisept), antaa kuivua ja sitten triple dry.
Itse käytän paljon hikoilevana silloin tällöin iltaisin Absolut torria ja aina aamuisin punakorkkista Vichyä.
Ihotalkki /vauvantalkki sulkee rauhaset.
Siirryttyäni triple dryn käyttäjäksi, ihmettelen, miksi kukaan edes enää käyttää mitään muuta. Uskomattoman tehokas, ja hetken käyttämisen jälkeen toimii moitteetta jopa pari päivää putkeen, vaikka peseytyisi normaalisti välissä ja deodoranttia unohtuisi lisätä.
Antiperspirantti, esim. Vichy apteekista.