Miehen ääntely seksin aikana häiritsee!
Mies hokee koko ajan "uffaffaa uffaffaa" ja "tekeepä höpöä". Tulee mieleen ihan joku suomalainen sketsisarja.
Onko teillä muilla samanlaisia miehiä?
Kommentit (20)
Meillä mies hokee koko ajan "Meikä jörnii, meikä jörnii".
JA MINÄ TUKEHDUIN LEIPÄÄN :DD
ei saatana
Vuoden paras aloitus tähän mennessä! Vatsalihakset on kipeät huomenna... En ymmärrä, miten sä voit lempiä sitä naama peruslukemilla :D
Tee vastaisku: maiskuta ja mussuta, kun mies antaa suuseksiä, panon aikana hoe, kuinka tahdot miehesi kyntävän vakoasi, ja orgasmin tullessa huuda "NYT NOUSEE POTTUA AAAH NYT NOUSE POTTUAHH!!".
On joidenkin naisten kanssa. Sitten ei pysty keskittymään ja stondis laskee.
:D :D :D Naurukuolema lähellä.... "Uffaffaa...."
Voi ei! Mulla ei pitäis pokka :D Välillä häiritsee jo vähän sekin kun mies mua nuollessaan "ynisee". Muuten kyllä ääntelee onneksi ihan kiihottavasti
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:12"]
Voi ei! Mulla ei pitäis pokka :D Välillä häiritsee jo vähän sekin kun mies mua nuollessaan "ynisee". Muuten kyllä ääntelee onneksi ihan kiihottavasti
[/quote]
"Ynnnnnn.... sluprs sluprs nnnnnnn.... ahhh, slurps!" Näinkö?
Mun mies hokee "kikkeliskokkelis kilkkeliskokkeli"
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:56"]Mies hokee koko ajan "uffaffaa uffaffaa" ja "tekeepä höpöä". Tulee mieleen ihan joku suomalainen sketsisarja.
Onko teillä muilla samanlaisia miehiä?
[/quote]
Tän on pakko olla porvoosta, ei tommosia voi olla.
Luulin otsikon perusteella, että mies voihkii tms. liian kovaäänisesti. Mutta että "uffaffaa" :D :D :D
11, jotakuinkin noin :D Itse nuoleminen ei kyllä ehkä kovin äänekästä ole t.9
Loukkaantuisiko mies kauheasti jos yrittäisit nätisti sanoa asiasta? Vaikka kertoa mikä olisi kiihottavaa sen sijaan että kertoisit mikä on väärin.
Olettepa te lapsellisia. Tässä ei ole mitään hauskaa.
Ei vittu oon joskus pannu sun miehen kaa :D :D
Uffaffaa, uffaffaa, ukko hirnahtaa-aa!
Höpöä, höpöä, tekee ratsastaa!
Älä soittele miehellesi seksin aikana. Problem solved.