Pärjäisitkö uusille Diili-kilpailijoille työnhaussa? Kaikki ovat yliluonnollisia superihmisiä
https://www.is.fi/viihde/art-2000008629945.html
Ilta-Sanonien esittelyn mukaan jokainen on supliikki ja sanavalmis, voitontahtoinen monitaituri, jolla on kymmeniä tuhansia someseuraajia. Jokainen on supersosiaalinen, energinen, superhauska ja pirteä ilopilleri. Osa ei ole koskaan väärässä ja tietää kaikesta suorastaan kaiken. Kaikki ovat velhoja omalla alallaan.
Itse taidan ujona, hiljaisena ja pohdiskelevana tavallisena puurtajana jättää kaikki tulevaisuuden työnhaut ikuisesti väliin. Ei ole minun paikkani työelämässä.
Kommentit (6)
Juu, paljon ovat saaneet aikaan, pari-kolmekymppiset ihmiset. Vanhin tuossa porukassa on 46-vuotias. Maailma on näköjään nuorten.
Mitä on edellisten jaksojen ihmisiä katsellut niin noissa luonnehdinnoissa on melkoisesti "lapinlisää". Eivät he monia tehtäviä niin kovin kummoisesti ole selvittneet ja usein on unohtunut ihan bisneksen perusasioitakin.
On vain nykymaailman tapa maalailla itsestään kuvan jonain superihmisenä vaikka ei olisi paljon keskivertoa kummempi. Herää esimerkiksi kysymys että miksi edes joutuu hakemaan johonkin Diiliin jos on kerran niin erinomainen? Luulisi että moisella talentilla ovet olisivat auki ihan minne vain ilman mitään ohjelmiakin.
Yli 7-kymppisenä olen ihmeissäni 36-vuotiaan naisen habituksesta.
Miksi näyttää tietoisesti(?) 66-vuotiaalta? Miksi tuo kaamea kampaus ja halosenpunainen väri? Miksi tuo kaapu yllä? Miksi vanhusten suosimat lasinpokat? Ja sitten ihmettelee, kun häntä pidetään vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Yli 7-kymppisenä olen ihmeissäni 36-vuotiaan naisen habituksesta.
Miksi näyttää tietoisesti(?) 66-vuotiaalta? Miksi tuo kaamea kampaus ja halosenpunainen väri? Miksi tuo kaapu yllä? Miksi vanhusten suosimat lasinpokat? Ja sitten ihmettelee, kun häntä pidetään vanhana.
Pyydän anteeksi, hän onkin 43-vuotias. Mutta silti olisi stailauksen paikka.
Jaajo kun valitsee niin voittaja tulee olemaan se, joka puhuu eniten uusista tisseistään.
Miksi jaajo muuten toimii tuossa sen bisnesgurun asemassa. Eihän tuolla ole mitään kaupallista koulutusta ja kokemustakin lähinnä verkostojen luonnista + aika kevyesti yrittämisestä ja vain tietynlaisista firmoista.