Onko nykyään miehillä rinta- ja mahakarvoja?
Niillä jotka poseeraavat paidattomina somessa ym. ei juuri näe, mutta eiväthän ne kokoneen ole voineet hävitä?
Kommentit (47)
Maailmanloppu on lähellä. Naisista tulee miehiä ja miehistä naisia. Raamatussa se on, viimeisten aikojen merkkejä tuo sukupuolien muuttelu.
Sheivattu kroppa näyttää paljon paremmalta
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää, naisilla
Sitä paitsi karvaiset miehet on älykkäämpiä.
On minullakin, vaikka olenkin tällainen peräkammarin poika
Geeneistä kiinni miten kellekin kasvaa karvoja.
Sheivatussa kropassa näkyvät lihakset paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää, naisilla
Naisilla ei niin paljoo kasva että seivata mistään tarttis. ja kyllä karvat kaunistaa kaulan alapuoliset seudut siinä missä tukka pään. Karvaton on luonnostaan vain vastasynnynnäinen ja pikkulaps
Aika harvoilla on. Omista deittailuista vain yhdellä etelämaalaisella oli kunnon rintakarvat.
Minkä ikäisenä rintakarvat oikein ilmestyy? Mun poika on tosi karvainen jaloista ja käsistä mutta rintakarvoja ei ole (josta on vain tyytyväinen). Ikää 21v. Mun suvun miehet karvaisia kuin apinat, joten geenit sen puolesta löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä kiinni miten kellekin kasvaa karvoja.
Testosteronista.
Median antama mieskuva on laittanut myös miehet ajamaan karvoituksen pois. Aika monet ulkonäöstään huolehtivat miehet ajavat nykyään karvat pois. Myös pelimiesoppaat kertovat huolitteluosioissaan ajamaan turhat karvat pois.
Mulla on kaikkialta karvainen mies ja hän sheivaa vain parran. Mielestäni on hyvä näin.
Osalla on ja osalla ei (tai lienee heilläkin edes joitain yksittäisiä haivenia), ihan kuten aina ennenkin, nykyään vaan osa sheivaa ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Sheivatussa kropassa näkyvät lihakset paremmin.
No ei näy minun kropassa :D
Naisissakin on yhtä paljon karvoja, kuin miehissä.
Ne ovat vain kokoonsa nähden pienemmät.
Ovat niin naismaisia että rintakarvatkin tippuvat. Todennäköisesti ajavat pois.