Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähentyvätkö miesten halut iän myötä?

Vierailija
21.02.2022 |

Onko haluja selvästi vähemmän 50-vuotiaana kuin 40-vuotiaana?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ainakaan mulla.

Oletko itse sellainen, että mies pitää sinua haluttavana? Pidähän tämä seikka kunnossa.

Vierailija
2/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuolla ikävälillä halujen muutokset ovat enemmän elämäntilanteesta ja/tai elintavoista kuin itse iästä kiinni. Vaimo ainakin vinoilee meikäläiselle tulleesta viidenkympin villityksestä nimenomaan näissä seksihommeleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vähentyvät vaimon vanhenemisen myötä.

Vierailija
4/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ikä tekee tehtävänsä niin miehillä kuin naisillakin. Tietysti, jos tämän palstan muutamia vakiokasvoja (sekä miehiä että naisia) uskoo niin elämä on ollut yhtä nainnin mylläkkää, ja mitä enemmän vuosia tulee niin sitä enemmän sekstataan. Uskokoon ken haluaa. Isossa kuvassa menee kuitenkin niin että viimeistään kun on viisikymppiä ikää, niin kaikkein ärhäkin halu ja myös kyky on jäänyt sinne parin-kolmenkymmenen vuoden taakse.

Tästä on ihan tutkittua tietoa olemassa.

Ja ennenkuin ehditte tulla mesoamaan omista käsittämättömistä haluistanne, kyvyistänne, mulkun seisonnan ärhäkkyyksistänne ja miehenne klitoriksenlipeksimistaidoista ja orgasmienne määrästä, KH ja nämä pari muuta veijaria, niin sanon että "Joo joo, tiedetään, ja on luettu useampaankin otteeseen".

Ja tämä ei tarkoita sitä etteikö sitä halua ja kykyä jossakin määrin olisi, mutta luonnon laki on se että viisikymppinen ihminen ei ole kaksviitonen.

Vierailija
5/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ainakaan mulla.

Oletko itse sellainen, että mies pitää sinua haluttavana? Pidähän tämä seikka kunnossa.

Olen haluttava kyllä. Nyt olen sinkku.

ap

Vierailija
6/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne vähenevät. Nuorena olin liiankin halukas, mistä aiheutui turhautumisia, kun haluja ei päässyt purkamaan parisuhteessakaan riittävästi. Nyt kuusikymppisenä halut alkavat olla tasapainossa muun elämän kanssa. Ja onneksi minulla on halukas vaimo. Ei ole kolemekymppinen, vaan minua vanhempi.

Vierailija
7/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikä tekee tehtävänsä niin miehillä kuin naisillakin. Tietysti, jos tämän palstan muutamia vakiokasvoja (sekä miehiä että naisia) uskoo niin elämä on ollut yhtä nainnin mylläkkää, ja mitä enemmän vuosia tulee niin sitä enemmän sekstataan. Uskokoon ken haluaa. Isossa kuvassa menee kuitenkin niin että viimeistään kun on viisikymppiä ikää, niin kaikkein ärhäkin halu ja myös kyky on jäänyt sinne parin-kolmenkymmenen vuoden taakse.

Ja ennenkuin ehditte tulla mesoamaan omista käsittämättömistä haluistanne, kyvyistänne, mulkun seisonnan ärhäkkyyksistänne ja miehenne klitoriksenlipeksimistaidoista ja orgasmienne määrästä, KH ja nämä pari muuta veijaria, niin sanon että "Joo joo, tiedetään, ja on luettu useampaankin otteeseen".

Ja tämä ei tarkoita sitä etteikö sitä halua ja kykyä jossakin määrin olisi, mutta luonnon laki on se että viisikymppinen ihminen ei ole kaksviitonen.

Tilanne saattaa teillä olla kuvailemasi kaltainen. Älä oleta, että se on kaikilla samanlainen...

Vierailija
8/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tuohon varmaan vaikuttaa miten seksiin on suhtautunut elämässään. Naisillahan juuri ennen vaihdevuosia halut ovat suurimmillaan eli 40-50-vuotiaina. Vaihdevuosien jälkeen seksihalut useimmiten vähenevät ainakin jonkun verran. Miehillä alkaa tulla terveysasiat vastaan, jos on tupakoinut ja juonut eli erektiovaikeudet. Parisuhteessa olevilla on seksiä eniten, jos tilastoja katsotaan, joukossa hyvinkin aktiivisia pareja.

Vierailija
9/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen on vielä nuori. 25-vuotiaana seksi oli paljon huonompaa kuin nykyään, vaikka olen vanhempi kuin 50. Halukkuus on samaa luokkaa ollut koko elämän ajan.

Vierailija
10/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu palstan mesojiin, mutta kyllä meillä on aktiivinen seksielämä edelleen. Molemmat ollaan jo reilusti yli viisikymppisiä, seksi parempaa kuin nuorempana.

Vierailija
11/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt murrosiän jälkeen. En ole vielä 50, mutta yli 40. Onneksi ei vaimollakaan ole vähentynyt. Joka päivä. Saas nähdä miten vanhempana, mutta en usko että itsellä vähenee koskaan.

Vierailija
12/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne saattaa teillä olla kuvailemasi kaltainen. Älä oleta, että se on kaikilla samanlainen...

Jos luit mitä kirjoitin, ja ennenkaikkea ymmärsit lekemasi, niin totesin että aiheesta löytyy ihan tutkittua tietoa. Tarkoittaa selkokielellä sitä että on tutkittu iso joukko ihmisiä, ja saatu heiltä tietoa jolla voidaan jo varmemmin päätellä miten asia on isossa mittakaavassa.

Aivan samoin minä voisin sanoa että loton pääpotin voittaminen on todella yleistä, äskettäin luin veikkauksen tiedotteen jossa kerrottiin että pääpotin voittaneita on Suomessa useita tuhansia. No, kuinkas iso osa kansasta se on noin niinkuin prosenttimääräisesti?

Jos tuo seksuaalisen halun pysyminen läpi aikuisiän olisi niin yleistä kuin annatte ymmärtää, niin kyllä sen pitäisi näkyä näissä tutkimuksissakin paljon selkeämmin.

Vierailija
13/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 60 ja minä vanhempi, ja kyllä kuten joku sanoi, seksi on 100% parempaa kuin nuorena, nyt myös aikaa harrastaa jokapäivä. On hävineet nuoruuden estot,ja sitäpaitsi tietää jo ihan just mitä toinen haluaa, ja mistä kumpikin saa parhaiten nautintonsa.

Seksuaalisuus ei kuulemma ikinä häviä ihmisestä, mutta ainahan onpoikkeuksia, ja myössairauksia jotka ne halut voi viedä.

Vierailija
14/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä miestä haluttaa periaattessa 24/7 ja parikymmentä vuotta eteenpäinkin suurimman osan hereilläoloajasta. Viidenkympinkorvilla kyky alkaa heikentyä ja nainen vierellä rupsahtaa. Nämä vaikuttaa kyllä ratkaisevasti haluihinkin.

Vierailija
15/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee tapauskohtaista. Minulla on urheilutausta, joka on muuttunut kuntoliikunnaksi 60 ikäisenä. Itsellä halut kasvoivat 60 ikävuoteen asti ja kyvyt säilyivät samoina. Sitten halut ovat pysyneet samoina, mutta kyvyt laskeneet niin, ettei enää kykene kahta varvia peräjälkeen tunnin tauolla ja viikossa kykenee vain 4-5 kertaa. Nuorikko onneksi ei kuulemma halua enempää seksiä eikä lisää lapsia uusioperheeseen.

M79

Vierailija
16/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halut ole vähentyneet. Enpä usko,että

siinä suhteessa mitään ongelmaa tulee.

Naisen olemus saa äkkiä vastakaikua. Niin

suurta herkkua ! Kumpa sais aina vähän edes

hyväillä ja silitellä. Kyvykkyydessä se ongelma

tulee, jos on tullakseen , mutta siihen on

onneksi lääkkeitä nykyisin.

Vierailija
17/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni (+60v) eivät halut ole pienentyneet yhtään, mutta valitettavasti suorituskyky (pitkä seisokit, useampi varvi samassa sessiossa) on heikentynyt. Samoin on takana teiniajat jolloin alkoi seisomaan pelkästään kun näki tiukan pyllyn kadulla. Positiivista tässä iässä on se, että aamuisin lakanat eivät ole enää sotkussa yöllisistä tahattomista ejakulaatioista.

Vierailija
18/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee tapauskohtaista. Minulla on urheilutausta, joka on muuttunut kuntoliikunnaksi 60 ikäisenä. Itsellä halut kasvoivat 60 ikävuoteen asti ja kyvyt säilyivät samoina. Sitten halut ovat pysyneet samoina, mutta kyvyt laskeneet niin, ettei enää kykene kahta varvia peräjälkeen tunnin tauolla ja viikossa kykenee vain 4-5 kertaa. Nuorikko onneksi ei kuulemma halua enempää seksiä eikä lisää lapsia uusioperheeseen.

M79[/

Oletko dementia lääkityksellä ! Niillä on

sivuvaikutuksia

Vierailija
19/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tuohon varmaan vaikuttaa miten seksiin on suhtautunut elämässään. Naisillahan juuri ennen vaihdevuosia halut ovat suurimmillaan eli 40-50-vuotiaina. Vaihdevuosien jälkeen seksihalut useimmiten vähenevät ainakin jonkun verran. Miehillä alkaa tulla terveysasiat vastaan, jos on tupakoinut ja juonut eli erektiovaikeudet. Parisuhteessa olevilla on seksiä eniten, jos tilastoja katsotaan, joukossa hyvinkin aktiivisia pareja.

"Naisillahan juuri ennen vaihdevuosia halut ovat suurimmillaan so. 40 - 50 vuotiaina. Vaihdevuosien jälkeen seksihalut useimmiten vähenevät ainakin jossain määrin."

Miten tärkeää erotiikka ja seksi on teille 60+ naiset? Kysyn tätä siksi, että olen itse 60+ sinkkumies ja haluaisin "realistina" suhteeseen ikäiseni seksistä tykkäävän ja halukkaan naisen kanssa.

Vierailija
20/106 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit mitä kirjoitin, ja ennenkaikkea ymmärsit lekemasi, niin totesin että aiheesta löytyy ihan tutkittua tietoa. Tarkoittaa selkokielellä sitä että on tutkittu iso joukko ihmisiä, ja saatu heiltä tietoa jolla voidaan jo varmemmin päätellä miten asia on isossa mittakaavassa.

Aivan samoin minä voisin sanoa että loton pääpotin voittaminen on todella yleistä, äskettäin luin veikkauksen tiedotteen jossa kerrottiin että pääpotin voittaneita on Suomessa useita tuhansia. No, kuinkas iso osa kansasta se on noin niinkuin prosenttimääräisesti?

Jos tuo seksuaalisen halun pysyminen läpi aikuisiän olisi niin yleistä kuin annatte ymmärtää, niin kyllä sen pitäisi näkyä näissä tutkimuksissakin paljon selkeämmin.

Syyn ja seurauksen ymmärtäminen lie tässä se juttu. On hyvin yleistä, että sairaudet, ylipaino, stressi ja monet muut asiat lisääntyvät helposti iän myötä. Nämä asiat tappavat seksuaalisia haluja aivan varmasti.

Sitä en tiedä miten ikä itsessään sen tekisi. Jos olet terve ja pidät itsestäsi huolta, niin mihin ne halut siitä katoaisivat. Minulla ainakaan eivät ole juuri muuksi muuttuneet.

Lenkkipolulla tavataan

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme