Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelettekö usein ystävienne kanssa?

Vierailija
07.07.2015 |

Mulla on oikeastaan vain yksi ystävä, jonka kanssa tulee melkein kuukausittain jonkinlaista draamaa. Ikää meillä on kolmekymmentä ja ollaan tunnettu noin kymmenen vuotta. Riitelevätkö ystävät yleensä?

Tuntuu ainakin, että jos aikuisiällä saa uusia kavereita ja heidän kanssaan riitelisi usein, voisi kaveruus loppua siihen. Lapsuudenkavereita tulee nähtyä niin harvoin, että eipä juuri riidelläkään.

Toisaalta kyllä tavallaan hyvä, että ystävyyssuhteessa saa näyttää myös negatiivisia tunteita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.
En kyllä tiedä onko mulla edes ystäviä mutta kaverit on sellaisia et jos riitelyksi menisi syystä tai toisesta niin sais jäädäkin. Yhtä yläasteelta asti (olen nyt melkein 40v) tuttua kaveria en ole nähnyt 2 vuoteen koska miehensä on känniääliö ja alkoi haastaa riitaa mulle ja puolisolleni.

Vierailija
2/3 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan riidellyt yhdenkään ystäväni kanssa. Varsinaisesti ystäviksi laskettavia kontakteja minulla on 20-30. En vain ole sellainen ihminen, joka riitelee.

Siskoni on ainoa, jonka kanssa tulee välillä riitaa, vaikka hyvissä väleissä olemmekin. Kai se osaa painaa oikeita nappuloita. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riitele. En ole niin sitoutunut kaverisuhteisiin, että jaksaisin riitelyn tuottaman draaman ja sopimisen ja jälkipuinnin. Eri asia on, jos kaveri on pahoittanut mielensä jostain jota olen tehnyt tai sanonut, toki se asia selvitetään. Mut sellaista kiukuttelua ja turhanpäiväistä riitelyä en jaksa, en vaan viitsi vaivautua. Jos ollaan kovin erilaisia on parempi että kumpikin hakee enemmän samanhenkistä seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän