Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutisissa haastateltiin kultajuhlijaa, joka oli niin kova "fani" ettei edes ollut katsonut peliä...

Vierailija
20.02.2022 |

"Vaimo tuli herättämään että voitettiin..." Ja ei kun pelipaita päälle ja torille. Kyllä nämä tämmöiset ryntäisi tuonne "juhlimaan" vaikka syy olisi mikä, kunhan vaan saa rellestää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitihän sitä nukkua jotta jaksaa tuolla riekkua ja ryypätä. Sehän se pääasia tuntuu olevan.

Vierailija
22/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piironginjalka kirjoitti:

Meilläkin oli näin, että minä eli vaimo katsoin ja mies nukkui. Toisaalta... ei kumpikaan lähdetty minnekään riehumaan 😁Minä kyllä join mitalikahvit ☕laskiaispullan kera.

Kuulostaa ankealta teidän "juhliminen".

No paljon mukavammalta kuin mitä eri medioista on nähnyt ja lukenut monen muun juhlinnasta. Toki suomalaisen pitää saada vetää pää täyteen viinaa, sitten ei ole ankeaa.

Eri

Mitä ton kommentin kirjoittaja olisi viinaa juonut, kun äijä ei edes jaksanut nousta sängystä. Eivät ole mitään faneja ja silloin toi kahvi ja pulla riittää. Olisi muutenkin vetänyt ne😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piironginjalka kirjoitti:

Meilläkin oli näin, että minä eli vaimo katsoin ja mies nukkui. Toisaalta... ei kumpikaan lähdetty minnekään riehumaan 😁Minä kyllä join mitalikahvit ☕laskiaispullan kera.

Mikäs siinä, että nukkui mutta ei kukaan oikea lätkäfani jättänyt kyseistä matsia väliin.

Ihan sama. Pakkoko on olla joku pakkomielteinen fani? Jokainen työtätekevä joutuu kuitenkin noiden matkat ja hikipaidat maksamaan väkisin. Siinä on jo kannatusta enemmän kuin missään muussa.

Ei ole pakko olla, mutta miksi kukaan ei-fani lähtisi tuonne kylmään viimaan tutisemaan ja ”juhlimaan”? Luulisi olevan parempaakin tekemistä kuin juhlia voittoa ottelussa, joka ei kiinnostanut. Esimerkiksi minä suunnittelin uutta mökkisaunaa.

Vierailija
24/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokimimmi kirjoitti:

Näin saman pätkän ja olin kyllä, että voi Hyvää päivää.

Juhlajuomat oli kyllä maistuneet...

Mikä tässä on tärkeintä?    No, tietenkin se että toimittaja pääsee helpolla valehtelemaan.  

Yhdysvalloissa irtisanoudutaan nyt innolla – Suomessa hyvä johtaminen hillitsee lähtöhaluja (msn.com)

Tuossa toinen vale tälle päivälle, Suomessa muka hyvä johtaminen.  No eo ole, vaan liian vähän työpaikkoja . 

Vierailija
25/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihmetytti moinen äijä. Kaikkia ne toimittajat ryhtyy haastattelemaan edes!

Joo, selvästi  äijä tuli väkisin haastatteluun ja pakotti toimittajan tekemään jutun juuri heistä.