Uutisissa haastateltiin kultajuhlijaa, joka oli niin kova "fani" ettei edes ollut katsonut peliä...
"Vaimo tuli herättämään että voitettiin..." Ja ei kun pelipaita päälle ja torille. Kyllä nämä tämmöiset ryntäisi tuonne "juhlimaan" vaikka syy olisi mikä, kunhan vaan saa rellestää.
Kommentit (25)
Tietynlaisille ihmisille kaikki syyt on hyviä juomiselle ja rymyämiselle. Myös se kelpaa mainiosti syyksi, ettei ole syytä..
Ei voi kun ihmetellä kuka tällaisen tahtoo itselleen puolisoksi. Todennäköisesti toinen samanlainen.
Näin saman pätkän ja olin kyllä, että voi Hyvää päivää.
Juhlajuomat oli kyllä maistuneet...
Meilläkin oli näin, että minä eli vaimo katsoin ja mies nukkui. Toisaalta... ei kumpikaan lähdetty minnekään riehumaan 😁Minä kyllä join mitalikahvit ☕laskiaispullan kera.
Vuoden 1995 veteraanien muisto on häpäisty. Silloin sentään perseiltiin spontaanisti ja vilpittömästi.
Ukko makaa perse huurussa edellisillan juopottelun jälkeen ja vaimo pistää kellon herättämään itselleen, jotta voi katsoa matsin miehensä puolesta ja sitten herättää ukkokullan juhlimaan olympiamitalia..
Oli todennäköisesti oikein pessyt ja silittänyt pelipaidan valmiiksi ja katsonut monelta menee seuraava bussi, että "superfani" pääsee torille juhlimaan.
Piironginjalka kirjoitti:
Meilläkin oli näin, että minä eli vaimo katsoin ja mies nukkui. Toisaalta... ei kumpikaan lähdetty minnekään riehumaan 😁Minä kyllä join mitalikahvit ☕laskiaispullan kera.
Kuulostaa ankealta teidän "juhliminen".
On se kaveri voinut seurata vaikka kaikki muut ottelut. Tai sitten ei.
Kunhan halusi juhlia. Onpa kamalaa ja vakavaa.
Voi v.. näitä.
Katsoin kanssa ja kelasin, että kuinka kehtaa edes kertoa, ettei katsonut matsia.🤦♂️
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ankealta teidän "juhliminen".
No paljon mukavammalta kuin mitä eri medioista on nähnyt ja lukenut monen muun juhlinnasta. Toki suomalaisen pitää saada vetää pää täyteen viinaa, sitten ei ole ankeaa.
Eri
Mikäs siinä, että nukkui mutta ei kukaan oikea lätkäfani jättänyt kyseistä matsia väliin.
Joo, ihmetytti moinen äijä. Kaikkia ne toimittajat ryhtyy haastattelemaan edes!
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin tosikko! :)
Jep! Ketä kiinnostaa. Sillon juhlitaan, kun on aihetta juhlaan. HYVÄ SUOMI!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, että nukkui mutta ei kukaan oikea lätkäfani jättänyt kyseistä matsia väliin.
Ihan sama. Pakkoko on olla joku pakkomielteinen fani? Jokainen työtätekevä joutuu kuitenkin noiden matkat ja hikipaidat maksamaan väkisin. Siinä on jo kannatusta enemmän kuin missään muussa.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä kyllä olen "oikea lätkäfani" ja jätin matsin väliin. Katsoin sen sijaan Vancouver vs Anaheim. Nyt aion katsoa Chicago vs Florida.
Mitä vikaa on siinä jos haluaa juhlia?
Mä menin pienemmän kaupungin torille iltapäivällä, kun kehuivat Mantallakin väen tungeksivan. Jukopliuta, ei ketään paikalla! Aivan tyhjä tori. Tulin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
On se kaveri voinut seurata vaikka kaikki muut ottelut. Tai sitten ei.
Kunhan halusi juhlia. Onpa kamalaa ja vakavaa.
Voi v.. näitä.
Ei olekaan vakavaa. Ehkä hän oli ollut vaikka yön töissä. Ja saahan Mantalle mennä juhlimaan vaikka kuka milloin ikinä kokee sen aiheelliseksi. Mutta kyllä se nyt siinä tilanteessa oli hieman huvittavaa, kun tuo överi juhliminen kai alun perin kumpuaa juuri siitä, että tosifanit repeää liitoksistaan voiton hetkellä. Ja sitten yksi änkeää oikein pääutisten suoraan klippiin kertomaan, ettei ole peliä katsonut mutta että historiaa tehtiin. Että ei ole vakavaa, vaan päinvastoin huvittavaa.
Roikkuko Mantassa kaljatölkki kädessä persaus paljaana?