Kuuluuko kultajuhlinta kaikille?
Onko joku ihmisryhmä jonka ei tarttis tästä riemuita?
Kommentit (24)
No en minä ainakaan riemuitse yhtään. Jääkiekko ei mua kiinnosta vaikka mies olenkin eikä minkään muunkaan urheilun seuraaminen.
Mulle ainakin kuuluu, ja mä meinaan nyt juhlia, ja vielä huomennakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se kuuluu vain jääkiekkoa pelaaville mehille. Ei alkoa nakkaaville sohvalontijoille.
Kuuluu se heillekin, jos maksavat veroja, senkin sontiainen. Ei ne jäähallit taivaasta tipu.
Niiden, jotka eivät iloitse kultamitalista erityisemmin, ei ole pakko sitä juhlia.
Minua ei kiinnosta enkä aio juhlia.
NHL-faneille ei sovi nämä kultajuhlat
Mut on tää kuitenkin Olympiakultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan että kuuluu naapuriin myös. Sellaista se sun juomalla juhliminen tuppaa olemaan.
Oli kiva nähdä pieniä kiekkoilijoita uutisissa, innoissaan ja ylpeänä leijonista. Tämä voitto on heille todella tärkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se kuuluu vain jääkiekkoa pelaaville mehille. Ei alkoa nakkaaville sohvalontijoille.
Kuuluu se heillekin, jos maksavat veroja, senkin sontiainen. Ei ne jäähallit taivaasta tipu.
Läskeiltä juoppomiehiltä kielletty!
Juhlinta tuntuu kuuluvan erityisesti keski-ikäisille tai vanhemmille alkoholin suurkuluttajille. Välillä tuntuu että sekin on vain tekosyy...
Pitää olla jäken kausikortti, että on oikeus iloita kansainvälisestäkin menestyksestä. Ja varusteissa pitää näkyä harrastuneisuus, esim. vähintään viisi some-kuvaa vuodessa, joissa näkyy jokin liigapipo tms.
Jääkiekko on yleisölaji ja yleisö maksaa pelaajien ja koko organisaation osin suoraan ja loput välillisesti eli kuuluu kyllä kultajuhlat myös kannustavalle yleisölle.
Kuten sello-oppilas Holger Kaasik niin sattuvasti sanoi:"...aplodit on parasta".
Vierailija kirjoitti:
Mut on tää kuitenkin Olympiakultaa.
Myönnetään. Mutta olisi sen soinut tulevan sekä Suomen että muiden maiden ykkösmiehistöllä, niin paljon parempaa porukkaa olis ollut tarjolla, eikä olis tarvinnut pelata venäläisiä vastaan finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan että kuuluu naapuriin myös. Sellaista se sun juomalla juhliminen tuppaa olemaan.
Kyllä vähän tuli juhlittua juomalla, mutta ei paljon, huomenna voi ottaa vielä vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskeiltä juoppomiehiltä kielletty!
Se, joka maksaa, myös käyttää. Lihaksettomalta, työttömältä budinaiselta kiellettyä on kaikki.
Kyllä mitalijuhlat kuuluu ihan koko kansalle, vauvasta vaariin ja mummoon.
Iloitsen kaikista Suomen mitaleista, tuli ihan hyvä saalis näistä kisoista.
Ehkä vähän harmittaa että Enni ei saanut lumilautailusta mitalia, toivoin sitä kovasti, mutta siellä oli aika kovia laskijoita mukana.