Suosikkihahmot Rahapajasta?
Omani -
- El Profesor
- Rio
- Nairobi
- Tokyo
- Marseille
- Berliini
Järjestys ei välttämättä mene just näin..
Kommentit (35)
Omat ehdottasti Professori ja Nairobi!! Marseille kans huikee, mulle tulee siitä vähän mieleen joku kummelityyppi..😅
Eka kausi oli hyvä, nyt tää toka jotenki tökkii pahasti. Ei ole mitään suosikki hahmoa. Kaikki yhtä typeriä.
Berliini ehdottomasti! Tuskin ne korealaisetkaan jotka ny yrittää omaa versiotansa rahapajasta pystyy Berliinin roolia vetään edes läheskään yhtä hyvin!! Sitten proffa ja nairobi!! Nairobi😥
Gandia on badass! Ja Sagasta!!😎 Espanjan armeija kunniaan!
Se naurava pommiekspertti mielisairaalast (Ramiro Vasquez) on mahtava hahmo!😅 Kirjaimellisesti nauraa ja hihittelee samaan aikaa ku kirjaimellisesti ampuu ja räjäyttelee kaiken paskan alas😂 "espanjalainen Jokeri"
Sagasta!!! Proffan jengistä - Rio, Berliini, Helsinki ja Nairobi!! Nairobi😥😥😥
Bogota on iha hauska😅 no proffa ja Berliini mun suosikit👍 tosi harmi että sarja jo loppui..
Berliini ehdottomasti! Tamayon näyttelijä on aivan huikea! Yks parhaimmista näyttelijäsuorituksista koko sarjassa! Sai mukavasti aina nauraa välil kun Tamayo stressaa ja vetää keksejä yms pillereitä..xD🤣
Juu Ramiro on hyvä!😆 Omat suosikit = Professori ja Nairobi. Inhokit = Arturito🤣🤣 ja Gandia. Tosin Gandia oli ultimate Warrior..!
Tokio on vähä ärsyttävä välillä.. iha ok. Ite dikkaan Berliinist
Espanjan armeijaryhmä oli huikee! Sagastan ryhmä näytti enemmän rikollisilta kuin ryöstäjät itse. Sagasta ja Arteche mun suosikit.
Ekat kaudet musta surkeita, oikee action lähtee vasta kaudesta 3. Mut ne onki sit parhaimmat nämä viimeiset kaudet musta🤔👍 Professori, Berliini - Nairobi. Sagasta on hyvä mut se on proffaa vastaa😅?
Alicia Sierra! Colonel Tamayo! El Professor! Berlin! Parhaimmat näyttelijäsuoritukset mielestäni!!
Parhaimmat hahmot -
Marseille
Tokio
Berliini
Alicia Sierra
Surkein kausi - 1.
Paras kausi - 5.
Hyvä kausi - 3.
Ok kausi - 4.
Vetelehtivä kausi - 2.
Surkeimmat hahmot (näyttelijäsuoritukset kuitenki huikeet) = Arturito, Gandia, Tamayo. Roolit veti kyllä paremmin kun hyvin!!!
Lissabon ja Proffa😍 sit Berliini kans iha ok👍
En olis uskonut että sarja loppu silleen miten se loppu.! (No spoilers)
🐿️