Treffikumppanin kumma käytös uudenvuodenyönä - kokemuksia samanlaisesta?
Uudenvuodenyöstä on jo aikaa, mutta silti minua askarruttaa. Treffikaverini, jonka kyllä tunsin jo vanhastaan, oli minun luonani viettämässä iltaa, eikä ollut ensimmäinen kerta. Olemme tosi hitaita, joten varsinaista sutinaa ei ollut vielä ollut, mutta meillä oli tosi kivaa yhdessä.
Vilkuilimme kelloa, jotta osaisimme mennä ulos katsomaan ilotulitusta. Hetkeä ennen puoltayötä minä nousin ja sanoin, että nyt parvekkeelle, ja hän sanaa sanomatta painui vessaan. Sieltä hän tuli pari minuuttia H-hetken jälkeen, otti ojentamani skumppalasin ja alkoi tähyillä taivaalta raketinjämiä.
Koska minulle on käynyt näin jo kahdesti (edellinen kerta vuoooosia sitten), oletan, että en ole ainoa. Jos teillä on kokemusta vastaavasta, saitteko koskaan selville, mitä tapahtui? Oletteko peräti itse kadonneet tuolla tavalla? Arvatakin saa, jollei arvaus koske sitä tavallisinta kommenttia eli kä***nvetämistä, johon hänellä ei olisi ollut aikaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan hän oli varmaan kärsinyt ilmavaivoista koko päivän, sit näki tilaisuutensa tulleen ja kävi päästelemässä kun olit jo ulkona?
Hänellä on omakin vessa kymmenen metrin päässä, ja hänellä on illanistujaisissamme muutenkin tapana käydä hakemassa kotoaan sitä sun tätä tarpeellista. Ja kivoja pikku lahjoja minulle. Ja toisinkin päin.
Hiljaa hyvä tulee. Kiitos kaikille päänvaivasta. :)
Ap
Ei kyllä kovinkaan romanttiselta kuulosta. Pahoittelen.
Mikä ihme tuossa viittaa treffeihin tai mihinkään muuhun kuin kaveruuteen, kuin apn vilkas mielikuvitus. Ei yhtään mikään.
Miten hän itse selitti tilanteen? Luonnollisesti kait kysyit häneltä, miksi katosi vessaan juuri H-hetkellä? Jos et kysynyt, olette kyllä ihan alkuaskelilla jos parisuhdetta mielit.