Onko Briteissä tuomioistuimissa ihmisillä yhä ne typerät peruukit?
Ihan hulvatonta, jos tosiaan on. Näyttävät pöhköiltä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljeskelen usein sellainen peruukki päässä kaupungilla. Niin ja tietty mullon myös se pitkä kaaputakki.
Yrität näyttää tärkeältä.
Se on siinä maassa, sen oikeuslaitoksessa, virallisena tapana.
Maailmassa on kuule monta asiaa vielä jotka 'hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa'
Ei ne kuulemma ole enää pakolliset. Jotkut ilmeisesti käyttää edelleen.
Mysö Saksassa tuomareilla on ihmeelliset asut ja yleisesti ottaen, kaikilla papeilla, uskonnosta riippumatta. Tällaisen "naamioitumisen" tai roolin vetämisen tarkoitus on viestittää kaikille, että tuomari tai pappi ei edusta oikeudessa tai kirkossa itseään, vaan tulkitsee jotain "suurempaa" olipa se sitten laki tai uskonto.
Myös Suomen rättisitikkakillassa on ylemmillä jäsenillä kiharaperuukit kokouksissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljeskelen usein sellainen peruukki päässä kaupungilla. Niin ja tietty mullon myös se pitkä kaaputakki.
Yrität näyttää tärkeältä.
Ei minun tarvi kovasti yrittää korostaa tärkeyttäni. Se peruukki päässä kaupungilla huomaan muiden kulkijoiden katseista että arvostavat minua ja pitävät tärkeänä henkilönä.
Eikös siitä kuitenkin ole jotain apua asiakkaalle että esim. kaupoissa ne sen liikkeen edustajat erottuvat sen asiakkaista jo pukeutumisellaan ?