Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kymppiuutisten kreikkalainen nainen eilen

Vierailija
07.07.2015 |

Mitä se sanoi? Olis hauska tietää :)

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta toimittaja hoiti rautaisella ammattitaidolla selostuksen loppuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö videota? :D

Vierailija
4/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleni Louka- niminen nainen, YouTubesta löytyy.

Vierailija
5/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mtv-n-uutisissa-hairikoinyt-nainen-tehnyt-saman-ennenkin-tunnettu-kreikassa/5215674

Nainen on nimeltään Eleni Louka, ja hän on Kreikassa tunnettu häiriköinnistään televisiolähetyksissä.

Kesällä 2012 nainen ilmestyi häiriköimään Jeremy Thompsoninlivelähetykseen Sky News -kanavalle. Hän syytti lähetyksessä Saksan liittokansleri Angela Merkeliä ”naispuoliseksi Hitleriksi”. Thompson oli tekemässä lähetystä Kreikasta.

Suomenkreikkalainen Kimon Papadopoulos suomensi MTV Uutisille, mitä Louna eilen huuteli kesken Janne Hopsun suoran Kreikan-raportin.

– Hänellä ei ollut kovin paljoa sanottavaa. Hän huusi jatkuvasti:Putin, Putin! Minä olen ortodoksi ja Putin on ortodoksi, minä rakastan Putinia! Ortodoksit auttavat toisiaan!

Kun kameramies yritti jo toistamiseen poistaa naista tv-ruudun edestä, Louka sanoi haluavansa puhua.

– Haluan pitää puheen televisiossa!

Vierailija
6/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään tärkeää. se vihreäpaitainen juntti oli taustalla paljon hauskempi tapaus.

Vierailija
7/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:26"]

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mtv-n-uutisissa-hairikoinyt-nainen-tehnyt-saman-ennenkin-tunnettu-kreikassa/5215674

Nainen on nimeltään Eleni Louka, ja hän on Kreikassa tunnettu häiriköinnistään televisiolähetyksissä.

Kesällä 2012 nainen ilmestyi häiriköimään Jeremy Thompsoninlivelähetykseen Sky News -kanavalle. Hän syytti lähetyksessä Saksan liittokansleri Angela Merkeliä ”naispuoliseksi Hitleriksi”. Thompson oli tekemässä lähetystä Kreikasta.

Suomenkreikkalainen Kimon Papadopoulos suomensi MTV Uutisille, mitä Louna eilen huuteli kesken Janne Hopsun suoran Kreikan-raportin.

– Hänellä ei ollut kovin paljoa sanottavaa. Hän huusi jatkuvasti:Putin, Putin! Minä olen ortodoksi ja Putin on ortodoksi, minä rakastan Putinia! Ortodoksit auttavat toisiaan!

Kun kameramies yritti jo toistamiseen poistaa naista tv-ruudun edestä, Louka sanoi haluavansa puhua.

– Haluan pitää puheen televisiossa!

[/quote]

H:n sukulaissielu?

Vierailija
8/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan ilmeet oli ihan parhaat :D

Vierailija
9/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:51"]Mitä se sanoi? Olis hauska tietää :)
[/quote] lähetti Putinille terveisiä :D

Vierailija
10/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinista tulee Kreikan presidentti.

Vierailija
11/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:33"]

[/quote]

No mikäs siinä, jää vähemmän energiaa Suomen kiusaamiselle.

Vierailija
12/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:19"]

http://m.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mtv-n-toimittaja-sai-kokea-kreikkalaisen-protestin-suorassa-lahetyksessa/5215236

[/quote]

No huhuh mikä dorka toi toimittaja. Yritti sieltä naisen takaa kurkistella ja vastailla. Ois vaan vastaillu ja antanut naisen mesota kaikessa rauhassa, kerran ei sitä poiskaan siitä saatu, ja niinhän hän lopulta tekikin. Ihmettelen vaan miksi hän koki että se hänen naama ois niin tärkeä siinä ruudulla, että piti väkisin yrittää luimuta sieltä naisen takaakin siihen kameran eteen.

Vierailija
13/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska kevennyshän toi oli :D

Vierailija
14/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:33"]

[/quote]

No mikäs siinä, jää vähemmän energiaa Suomen kiusaamiselle.

[/quote]Ei se suomea kiusaa vaan eu:lle antaa takaisin. Eu aiheuttaa suomelle menetyksiä, ei venäjä tai putin.