Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen ystävinä, voiko toimia?

Ap
20.02.2022 |

Eli voiko mies ja nainen olla pelkästään ystäviä? Nähdä viikottain ja silti olla oikeasti pelkästään ystäviä ilman mitään muita tuntemuksia vaikka heteroita ollaan, sinkkuja. Itse olin aluksi kuukausia sitä mieltä että kyllä voi ehdottomasti ja nyt ne syvemmät tunteet on tullut mukaan vaikka näin ei todellakaan ollut aluksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on seksuaalisesti vaaraton. ts. kamumies.

Esimerkiksi minä voin käydä naisten kanssa leffassa, halailla poski poskea vasten, antaa heidän istua sylissäni, käydä yhdessä saunassa, tai vaikka suudella suulle. Kaikkea on naisten aloitteista tapahtunut. Ovat poikkeuksetta hyvin maskuliinisten miesten varsin kauniita naisia, joten aviomiehetkään eivät koe minua uhkana.

Sen sijaan jos näiden naisten aviomiehet edes kävisivät naispuolisen ystävän kanssa kahvilla, se olisi vähän vaarallista.

Samoin lähempänä minun tasoani olevat miehet jotka ovat onnekkaita kun saivat kivan vaimon, eivät ilahtuisi jos heidän vaimonsa viettäisivät aikaa kanssani. Ja koska heidän vaimonsa tietävät sen, mitään yllä mainittua ei koskaan tapahdu.

Mun kaverilla on tuollainen "kamumies".

Olenko mä ainoa joka ei tajua? Oikeasti???

Jos haluaa käydä miespuolisen kaverin kanssa viihteellä, niin onko ihan pakko istua sylissä vesirajahame päällä, pusutella poskille ja kysellä mieheltä että näyttääkö takapuoli hyvältä siinä mekossa?

Palstateoreetikojen mielestä kamumiehen "markkina-arvo" takaa että mitään ei tapahdu, mutta tämäkin mies on fiksu, hauska, eikä minusta pahannäköinen.

Minä en pysty sanomaan miksi naiset toimivat kuvaamallasi tavalla. Ehkä näkevät että kamumies on seksuaalisesti toivoton ja yrittävät tsempata.

Minulla ei ole koskaan ollut mitään "juttua" naispuolisten ystävieni kanssa. He tykkäävät kiusoitella jostain syystä, mutta ei muuta.

se vaaraton kamumies

Itse en haluaisi olla vaaraton kamumies.

Ei kannatakaan. Kakkospalkintohan se oikeasti on.

Vierailija
22/26 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla, nähty tämä asia liiankin lähellä. Terveisin vaimo, jonka miehellä on "vain ystävä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "syvemmät" tunteet ovat itseasiassa läheisriippuvuutta ja kaveruuden tuomaa "mukavuutta ja ilmeistä hyötyä" siitä suhteesta!

Todennäköisesti.

Vierailija
24/26 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, tietenkin. En ymmärrä lainkaan sellaista elämää, että koko ajan on vaarana, että tapahtuu "jotain muutakin" jos jää hetkeksikään heteron vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kahdestaan. Ei ole ollut koskaan millään tavalla osa elämääni tällainen - ystävät ovat ystäviä. Miespuoliset ystäväni ovat olleet lukuisia kertoja yötä luonani ja asuntojen välillä ollessaan pari on asunutkin kuukauden täällä. Ei siinä ole kuitenkaan ollut mitään jännitettä tai epäselvyyksiä suhteemme laadusta - mistä se yhtäkkiä syntyisi vuosien tuntemisen jälkeen? 

Miespuoliset ystäväni ovat olleet todella rakkaita ja tärkeitä ja olen saanut heiltä aivan omanlaistaan tukea ja viisautta elämääni. Keskustelemme ihan kaikesta, tieteestä ja politiikasta viihteeseen ja ihmissuhdekuvioihin. He ovat älykkäitä ja hauskoja ja olemme jakaneet elämästämme paljon. Autamme toistemme muutoissa, eroissa, elämän suurissa päätöksissä... Olisipa elämäni huomattavasti köyhempää jos emme voisi ystäviä olla. N39

Vierailija
25/26 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla, nähty tämä asia liiankin lähellä. Terveisin vaimo, jonka miehellä on "vain ystävä".

Se että sinun miehesi ei voi olla naisen kanssa vain kaveri ei tarkoita sitä ettei kukaan muukaan voi olla.

Vierailija
26/26 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, tietenkin. En ymmärrä lainkaan sellaista elämää, että koko ajan on vaarana, että tapahtuu "jotain muutakin" jos jää hetkeksikään heteron vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kahdestaan. Ei ole ollut koskaan millään tavalla osa elämääni tällainen - ystävät ovat ystäviä. Miespuoliset ystäväni ovat olleet lukuisia kertoja yötä luonani ja asuntojen välillä ollessaan pari on asunutkin kuukauden täällä. Ei siinä ole kuitenkaan ollut mitään jännitettä tai epäselvyyksiä suhteemme laadusta - mistä se yhtäkkiä syntyisi vuosien tuntemisen jälkeen? 

Miespuoliset ystäväni ovat olleet todella rakkaita ja tärkeitä ja olen saanut heiltä aivan omanlaistaan tukea ja viisautta elämääni. Keskustelemme ihan kaikesta, tieteestä ja politiikasta viihteeseen ja ihmissuhdekuvioihin. He ovat älykkäitä ja hauskoja ja olemme jakaneet elämästämme paljon. Autamme toistemme muutoissa, eroissa, elämän suurissa päätöksissä... Olisipa elämäni huomattavasti köyhempää jos emme voisi ystäviä olla. N39

Ne ovat olleet niitä vaarattomia kamupoikia, eivät maskuliinisia ja komeita miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi