Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisongelma, miten saisin ne alkamaan NYT?

Vierailija
07.07.2015 |

Mun menkat pitäis alkaa nyt, ma-to tällä viikolla (vähän epätasainen kierto). Kuukautiset on tosi runsaat, siis mallia imukykyisin tamponi pitää 15min pahimpina päivinä. Menen viikon päästä sairaalaan leikkaukseen ja miten mä nukutuksessakin toimin jos on noi pahimmat päivät päällä, operoidaan tuolta sillai että ei oo housujakaan. Helvetti.
Mitä enemmän stressaan asiaa sitä varmemmin menkat myöhästyy :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:40"]Pystyisitkö siirtämään leikkausta myöhemmäksi? Luulisi lääkäreidenkin ymmärtävän, ettei kuukautisten aikana tähystys ole kovinkaan miellyttävää.
[/quote]
Näin! Soitat tyhmänä klinikalle ja kysyt mites nyt kun. . Katsoo mitä ne sanoo.

Vierailija
22/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän toivossa että ne alkais tänään-huomenna niin ehtis loppua... Ja pitäis alkaa mut pelkään stressaavani niin ettei ala.
Ja tosiaan ajan siirto ei oikeastaan ole vaihtoehto, sen verran akuutti asia kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat rauhassa, ja sit otat asian puheeksi, jos tarvis. Tuskin siellä verta pelästytään, ja kuukautiset nyt on ihan luonnollinen juttu.

Vierailija
24/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia voi tarvittaessa siirtää lääkkeillä. Jos et halua lääkkeitä, olen itse joskus saanut kuukautiset alkamaan rentouttamalla itseni eli saamalla orgasmin. Yksi vyöhyketerapeutti sai kuukautiset alkamaan hiukan ennakkoon hieromalla kehräsluitten päältä. Tarua vai totta- en tiedä, mutta toimi.

Vierailija
25/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto ei varmaan enää onnistu kun kuukautiset on alkamassa ihan pian/olisi jo pitänyt alkaa?
Kun ois tän tiennyt ajoissa niin toki oisin jotkut lääkkeet hommannut.
Ja kun reilu vko sit sain ajan ajattelin että just on ehtineet menkat loppua, niin kun ehtiikin jos tänään-huomenna alkaisivat.
On tää taas juhlaa olla nainen :(

Vierailija
26/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alkoi! Koskaan ollut NÄIN onnellinen menkoista :D

Vierailija
27/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Toimiko kenties joku vinkki? ;)