kuinka paljon vauvaperheessä seksiä?
Montako lasta/lasten iät/seksiä viikossa/ kkauan ollut miehen kanssa?
1 lapsi - 7kk- n4 kertaa- 2 vuotta
Kommentit (32)
1 lapsi 9kk, seksiä ollut 3-4krt koko 9kk aikana. Yhdessä 7 vuotta. Miehellä erektio-ongelmia :( En jaksa tehdä aloitteita kun tyssää alkuunsa. Olen oppinu olemaan ilman, kai olen sen ansainnut kun olen läski.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:59"]
Meillä ei ole lapsia, mutta olemme miehen kanssa todella kiireisiä (sellaiset työt). Seksi voi olla joskus pari kertaa kuukaus, joskus pari kertaa viikko.
[/quote]
Hirveetä selitystä ja tekosyytä. Meillä 2 pientä lasta ja miehellä noin 10 - 12 tunnin työpäivät ja silti hyvin ehtii puuhailemaan 4-6 kertaa viikossa.
[/quote]
En ole tuon ylemmän kirjoittaja. Mutta hieman hankaala se on. Täällä ainaakaan olla 24/7 samassa osoitteessa. Edes samassa kylässä.
Mulle määrä sinällään on aika toisarvoinen mittari. Yhdessä 11 vuotta, lapsia 2. Seksiä pari kertaa viikossa fiiliksen ja jaksamisen mukaan.
lapset 1 . 3 ja 5 , seksiä viimeksi n.vuosi sitten vaikka tahtoisin jokapäivä alkaa käymään hermojen päälle. Olen siis 31 v mies tampereelta , jos samalta seudulta naista samassa ahdingossa niin tutustutaan , miksi elää ilman ; ) jannu29@luukku.com
Ei nyt toistaiseksi ole, kun on ihan pieniä ja palautuminen kesken. Normalisoidaan tilanne lähikuukausina.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:59"]
Meillä ei ole lapsia, mutta olemme miehen kanssa todella kiireisiä (sellaiset työt). Seksi voi olla joskus pari kertaa kuukaus, joskus pari kertaa viikko.
[/quote]
Hirveetä selitystä ja tekosyytä. Meillä 2 pientä lasta ja miehellä noin 10 - 12 tunnin työpäivät ja silti hyvin ehtii puuhailemaan 4-6 kertaa viikossa.
[/quote]
Ei ne mitään tekosyitä ole. Ja muutenkin, jos itse harrastaisin seksiä melkein joka päivä, niin ei varmasti tulisi orgasmeja. Mitä pidemmän aikaa pitää taukoa, sitä kovempi orgasmi, joten siksi meitä ei haittaa pitää vähän väliä.
0 kertaa