Kokemuksia Abikurssista WordDive
Hei, onko kenelläkään kokemusta WordaDive itsenäisistä opiskelukursseista? Kiinnostaisi aloittaa ruotsin ja enkunkurssi. Onko kukaan tehnyt kurssin loppuun ja saanut luvatun tavoitearvosanan kirjoituksista?
Oliko tehtävät mielenkiintoisia, vaikeita… kertoisitko kokemuksistasi?
Kommentit (12)
Mulla oli englannin abikurssi. Oli erinomainen sovellus ja siihen oli saatu hyvä pelimäinen rakenne, joka koukutti joka päivä tekemään. En saanut tavoitearvosanaa, mutta rahat sain takaisin. Joten ei siinä menetä edes rahojaan, jos ei saa tavoitearvosanaa itselleen.
Oli sekä ruotsissa että enkussa. Sain tavoitearvosanat. Minulle oli hyödyllinen, koska sanasto oli suppea. Tehtäviä on PALJON ja niitä kerrataan monta kertaa, mutta kepeä tapa opiskella. Jos sanaston osaa hyvin, mutta on ongelmia esimerkiksi kieliopissa niin niihin ei hirveästi apua tuosta saa.
Abikursseista minulla ei ole kokemusta mutta ostin laajan englannin kurssipaketin worddivelta jossa on yli 5000 opittavaa asiaa/sanaa. Maksoin noin 10 kuukautta 10 euron kuukausimaksua ja opiskelin asiat/sanat mutten vieläkään osaa taikka ymmärrä kunnolla edes perusteita englannista.
Kun jälkeenpäin googletin 3000 yleisintä englannin kielen sanaa (jotka opitaan yleensä yläasteen loppuun mennessä) niin siinä listassa on valtavasti sanoja joita en osaa edelleenkään.
Oman kokemukseni perusteella en voi suositella kyseistä firmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli englannin abikurssi. Oli erinomainen sovellus ja siihen oli saatu hyvä pelimäinen rakenne, joka koukutti joka päivä tekemään. En saanut tavoitearvosanaa, mutta rahat sain takaisin. Joten ei siinä menetä edes rahojaan, jos ei saa tavoitearvosanaa itselleen.
Abikurssia syksyn kirjoituksiin olis tarkoitus aloittaa englannista ja Ruotsista. Mukavaa kuulla sinun kokemuksista.
Hintakaan ei mielestäni oli kallis ja tuo kuulostaa hyvältä ettei ole liian koulumaista opiskelu vaan pelimäistä jopa koukuttavaa. Kiitos sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Abikursseista minulla ei ole kokemusta mutta ostin laajan englannin kurssipaketin worddivelta jossa on yli 5000 opittavaa asiaa/sanaa. Maksoin noin 10 kuukautta 10 euron kuukausimaksua ja opiskelin asiat/sanat mutten vieläkään osaa taikka ymmärrä kunnolla edes perusteita englannista.
Kun jälkeenpäin googletin 3000 yleisintä englannin kielen sanaa (jotka opitaan yleensä yläasteen loppuun mennessä) niin siinä listassa on valtavasti sanoja joita en osaa edelleenkään.
Miten vika on firmassa, jos sinä et opi?
Vierailija kirjoitti:
Oli sekä ruotsissa että enkussa. Sain tavoitearvosanat. Minulle oli hyödyllinen, koska sanasto oli suppea. Tehtäviä on PALJON ja niitä kerrataan monta kertaa, mutta kepeä tapa opiskella. Jos sanaston osaa hyvin, mutta on ongelmia esimerkiksi kieliopissa niin niihin ei hirveästi apua tuosta saa.
Kiitos tiedoistasi. Minulla kielioppi on hallussa. Ongelmana sanavaraston suoppeus, olen laiska opettelemaan sanoja se on jotenkin tylsää.
Tavoitteenanne olisi lisätä reilusti sanavarastoa. Oppia ymmärtämään puhetta. Britti englantia ei käytännössä kuule missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin kyllä sanat mutta en pysty lukemaan englanninkielisiä julkaisuja koska opitut sanat eivät kuulu yleisimpien sanojen joukkoon joita englanninkieliset ihmiset käyttävät tai worddive antaa esimerkiksi sanalle "in" vain ja ainoastaan yhden merkityksen "sisään" vaikka sanalla on lukuisia merkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin kyllä sanat mutta en pysty lukemaan englanninkielisiä julkaisuja koska opitut sanat eivät kuulu yleisimpien sanojen joukkoon joita englanninkieliset ihmiset käyttävät tai worddive antaa esimerkiksi sanalle "in" vain ja ainoastaan yhden merkityksen "sisään" vaikka sanalla on lukuisia merkityksiä.
Eli minun tilanteessani kannattaa ostaa Abikurssit, kirjoitan syksyllä -22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun tilanteessani kannattaa ostaa Abikurssit, kirjoitan syksyllä -22
Juu ehdottomasti. 😂
Enkun kurssi minusta oli aika huono. Liian vaikeita sanoja jotka vain sekoitti pään. Tein koko kurssin ja vielä opiskelin paljon exstraakin. Luvattiin E sain B:n. Onneksi saa sentään rahat takaisin😡😡.Enemmän suosittelisin vaikka vain kirjojen sanastojen opettelua ja englanninkielisten uutis podcastejen kuuntelua.
Ei ole itsellä kokemusta, mutta tytär juuri aloitti englannin kurssin. Ei nyt vielä oikein ole kokemuksia kerrottavana. Keväällä nähdä oliko kurssista apua kirjoituksiin.