Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonathan-haalarista asiaa

25.09.2006 |

Olen pojalle suunnittellut ostavani Jonathanin cordura-vahvikkeisen haalarin, mutta täällä ei ole missään niitä myynnissä. Kotimyyjiä kyllä on. Onko joku teistä tuon vihreä/t.sinisen haalarin jo ostanut? Tai nähnyt livenä? Minkälainen vihreä tuo on? Onko yhtään limeen vivahtava? Onko kuinka reilua kokoa? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tosiaan kellään ole tuosta Corduravahvikkeisesta Jonathanista kokemuksia?!

Vierailija
2/5 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jesper juniorin sivulla siitä kuva. olen nähnyt sen kaupassa ja mun mielestä aika samanlaiselta näytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai ei ainakaan pientä kokoa. Tuo vihreän sävy valehtelee hiukan tuolla jesperin sivuilla (ainakin meidän koneella), on mun mielestä aika nätti, sellainen omenan vihreä. Näyttää tuossa kuvassa jotenkin likaiselta..

Vierailija
4/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathan cordura haalari on saamieni tietojen mukaan tulossa pian myymälöihin. Värit ovat siis vihreä/tumma sin ja vaal.roosa/tumma sin. Vyötäröstä alaspäin kaikki saumat on teipattu ja todella hyvin hankausta kestävä cordura kangas housuosassa. Vihreä on sellanen omenan vihreä ja koot reiluja.

Vierailija
5/5 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähin JesperJuniorin liike on yli 250km päässä, joten sinne ei kyllä pääse... Täällä meilläpäin ei Jonathaneja myydä, paitsi kotimyyjät, tarjonta ulkovaatteissa on muutenkin aika suppea. Esim. Remuja myy vain Citymarket ja sekin tavallisia versioita, ei superia. Vaan minkäs teet.