Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muulla kuukautiset juuri nyt?

Vierailija
06.07.2015 |

Kuinka mones vuotopäivä menossa? Onko käytössäsi side, tamponi vai kuukuppi? Kuinka monta päivää kuukautisesi yleensä kestävät?

Mulla alko tänään kuukautiset. Yleensä kestää 7pvää. Nyt on Allways-side housuissa. Maha ihan löysällä, kunnon löröt tuli pönttöön. :-/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Toinen ja side.

Vierailija
2/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Aamulla alko ja Tamppooni ja side. Molempia joutuu käyttää 4-5 päivää loput 3-4 päivää pärjää vain toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä vetelevät juuri, perjantaina alkoivat. Allwaysia mullakin housuissa, pahimmat päivät pitää pöksyissä olla yöside ja liikkeellä ollessa sitä saa olla vaihtamassa tunnin parin välein. Tyttärellä alkoivat kuukautiset viikko sitten ja nekin näyttävät olevan samalla tavalla hyvin runsaat kuin mullakin.

Vierailija
4/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu kuin olis, muttei oo. Sattua alavatsaan, vaikka kuukautiset oli noin kaksi viikkoa sitten, ja ovuloinkin just. :(

Vierailija
5/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sulla. Kenelläkään muulla naisella ei ole tässä maailmassa kuukautisia Sinun-Kuningatar Kuukautisen kanssa samaan aikaan

Vierailija
6/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. tänään alkoi. vuodan aina tosi vähän. näin ekana päivänä runsaammin tosin, mutta silti side riittää. yksi riittäisi koko päiväksi, mutta vaihdan hygieniasyistä useammin. huomenna tarvitsen vielä sidettä, ylihuomenna tullee enää vain tippa pari, joten tuskin enää siteilen.

kuukuppimoralisteille ja tamppoonisaarnaajille tiedoksi: ei sovi, sattuu ja tuntuu. kokeiltu on. side paras.

Vierailija
7/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi. Järkyttävät krampit, ja allways.

Vierailija
8/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös eka päivä menossa. Vuoto alkoi päivällä töissä ja kuukautisteni kesto on yleensä 5 - 6 pv. Käytössä on päivällä tamponit ja yöllä on side. Juuri vaihdoin Tampaxin Vuokkoset yösiteeseen.

Vierailija
9/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina alkoi eli nyt neljäs päivä, onneksi kohta ohi! tamppoonia käytän.

Vierailija
10/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikon myöhässä! :D Olisiko tärpännyt! Ostan huomenna testin ja tulen kertomaan!

Vierailija
11/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi. Side käytössä, sopii parhaiten mulle.

Vierailija
12/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuotoa eilen ja tänään, en ymmärrä miksi, tämä on uutta. Kaapista löysin vanhan Vuokkosen, en ollut varautunut. Vituttaa tämä rätti, liikkuu ja hinkkaa.

Vierailija
13/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:58"]Vain sulla. Kenelläkään muulla naisella ei ole tässä maailmassa kuukautisia Sinun-Kuningatar Kuukautisen kanssa samaan aikaan
[/quote]
Sulla on vasta PMS...

Vierailija
14/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Eilen illalla alkoi. Side käytössä ja vuoto kestää 5-7 päivää. Oli tänään just sopivasti särkylääkkeet loppunu kun oli _ihan saatanalliset_ menkkakivut, ei kauheasti ollut synnytyskivuista kaukana. Onneks oli isukki :D lähistöllä joka kävi kipasemassa lääkkeet kun en itse kyennyt edes liikkumaan.

Vierailija
15/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:58"]

Vain sulla. Kenelläkään muulla naisella ei ole tässä maailmassa kuukautisia Sinun-Kuningatar Kuukautisen kanssa samaan aikaan

[/quote]

Mitä vittua? :DD

Vierailija
16/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:58"]

[/quote]

Päivän naurut! :DDD Hajosin oikeasti ihan kunnolla, hytkyin ja nauroin ja mieskin katto että mitä mä nyt sekoon.

Vierailija
17/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole enää tuollaista "ongelmaa" ollut vuosiin. Syön siis pillereitä ilman taukoja joten menkatkin jääneet pois.

Vierailija
18/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans perjantaina alkoi, tänään pärjännyt jo pelkällä siteellä (Vuokkoset puuvilla).

Vierailija
19/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla, kolmas päivä, ja tod näk viiminen. viimiset 6kk mennyt 2-3 päivän vuodoilla. En tiedä miksi. side on.

Vierailija
20/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans! Toinen vuotopäivä menossa, vuorottelen sidettä ja tamponia tilanteen mukaan. Mulla kestää menkat viis päivää: ekat kaks päivää vuotaa reippaammin, viimiset kolme vähemmän. Kahtena viimisenä päivänä vuoto on yleensä tosi niukkaa, joten menkat häiritsee elämää oikrestaan vaan kahtena ekana päivänä, jos häiritsee. Kipuja on kahtena ekana päivänä, talttuu ihan perus ibuprofeenilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan