Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut naapurin yh-äitiin.

Vierailija
06.07.2015 |

Olen yksinhuoltajaisä ja naapurissa aidan toisella puolella asuu yksinhuoltajaäiti. Ollaan kumpikin leskiä, nuoria. Molemmilla kaksi alle kouluikäistä lasta huollettavana. Jutellaan melkeinpä joka päivä jotain ja aina tuntuu juttu luistavan. Lapset leikkivät keskenään niillä ja meillä.

Mun tekis hirveästi mieli pyytää naapuria treffeille ja pari kertaa olenkin yrittänyt, mutta naapurille ei sovi koskaan. Elämäntilanteen takia tekee kahta työtä. Päivätyö ja iltaisin kutoo sukkia ja lapasia myytäväksi. On sanonut, että kun parin tonnin luottokorttivelka on maksettu, on enää asuntolaina ja päivätyö riittää. Nyt pitää raapia vielä vuosi rahaa kasaan lapasista, että korttivelka on maksettu. Sitä ennen ei ole aikaa tapailla.

Saispas jostain pari tonnia, niin maksaisin sen velan pois ja veisin sen naisen ulos. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAhhahahahaa. Eiköhän tuo ole selvä. On kiinnostunut sinusta vain maksajana, sen takia vihjailee. Muutoin olisi jo suostunut tapaamiseen ilman vihjailuja.

Vierailija
2/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee neulomaan sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vitussa, kahjo. Muuten se olet kohta sinä, jonka ristinä ne velat ovat. 

Löytyy niitä kunnollisiakin naisia. 

Vierailija
4/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:45"]

HAhhahahahaa. Eiköhän tuo ole selvä. On kiinnostunut sinusta vain maksajana, sen takia vihjailee. Muutoin olisi jo suostunut tapaamiseen ilman vihjailuja.

[/quote]

Eipä tullut tuo mieleeni. Voihan se noinkin olla, pahus. Silti vähän vaikeata uskoa, kun juttu lentää niin mukavasti aina. Ja näen kyllä olohuoneen ikkunoista, että kutoo niitä sukkia kaiket illat. Meiltä näkee naapuriin aika hyvin.

Vierailija
5/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa, voiko paskempia rukkasia (siis melkein kirjaimellisesti) saada... "Sori, en kerkee treffeille, neulon lapasia" :,D

Vierailija
6/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:47"]

Älä nyt vitussa, kahjo. Muuten se olet kohta sinä, jonka ristinä ne velat ovat. 

Löytyy niitä kunnollisiakin naisia. 

[/quote]

Mitä epäkunnollista on naisessa, joka yrittää maksaa velkoja pois rehellisellä työllä??

Vierailija
7/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:46"]

Mee neulomaan sen kanssa.

[/quote]

En osaa :(

Vierailija
8/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu juttuseuraksi siksi aikaa kun nainen kutoo. 

Vierailija
9/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tekosyyltä tai sitten nainen ei halua mitään suhdetta. Jos olisi ihastunut niin järkkäisi kyllä aikaa, usko pois.

Vierailija
10/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi leskeä naapuruksina. Kuinka nyt sattuikaan.

Vierailija
11/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkien ja lapasten neulomisella ei kyllä mitään velkoja makseta :D

Vierailija
12/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:49"]

Tarjoudu juttuseuraksi siksi aikaa kun nainen kutoo. 

[/quote]

Olen minä joskus ollutkin, kun omat lapset ovat olleet siellä. Mutta haluaisin olla kahdestaan, eikä kotona.

Ehkä minä olen vain ihan hölmö ja typerä. Luulen kyllä, että sitä kiinnostaisi, mutta ei uskalla ihan vielä ja stressaa myös talousasioista. Mies kuoli toissatalvena.

Vierailija
13/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:50"]

Kaksi leskeä naapuruksina. Kuinka nyt sattuikaan.

[/quote]

Vaimo kuoli rintasyöpään 27-vuotiaana kolme vuotta sitten, meillä on.. tai minulla on nyt 6- ja 4,5-vuotiaat lapset. Naapurin mies tukehtui lumikasan alle, kun pudotti lumia toissatalvena kaverinsa kanssa mökillä. Siltä jäi melkeinpä samanikäiset lapset. 

En tiedä halusitko olla hauska tai sarkastinen, mutta itse en näe mitään hauskaa tässä. Tai sattumaa. Erillisiä kuolemia molemmat.

Vierailija
14/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:50"]

Sukkien ja lapasten neulomisella ei kyllä mitään velkoja makseta :D

[/quote]

Kyllä sillä sen verran sitä korttilainaa lyhentää, että ensi kesänä pitäisi olla se velka maksettu.