Olen mies ja
pidän taiteesta, maalauksista, patsaista, musiikista, hyvästä gourmet-ruuasta, laatuviineistä, salilla käymisestä ja kamppailu-urheilusta. Liikun mieluummin julkisilla kuin omistaisin auton. En seuraa jääkiekkoa enkä jalkapalloa. Pidän itsestäni hyvää huolta terveellisesti syömällä ja liikkumalla ravintolisiä unohtamatta. Yksityisautoilu ja moottoripyöräily ja suurin osa urheilulajeista eivät voisi vähempää kiinnostaa. Tykkään lukea tieteellisiä julkaisuja eri tieteenhaarojen alalta. Harrastan myös uimista vuoden ympäri. Puhun ruotsia, englantia ja saksaa ja hieman ranskaa englannin ja suomen lisäksi. Panostan pukeutumisessani tunnettuihin laatumerkkeihin. Hygieniastani pidän tarkkaa huolta ja käytän laadukasta EDT:tä päivittäin.
Mitä ajattelet minusta?
Kommentit (31)
Täähän on kuin 7-vuotiaan ystäväni-kirja. Melkein alan uskoa, ettei tosiaan ole töitä tehnyt.
Minulla on myös Stockmannin Platinum-kanta-asiakaskortti.
Sellaisen saa, kun ostaa tarpeeksi monella kymppitonnilla Stockalta.
Sillä saa kivoja etuja.
Kuka haluaisi lähteä shoppailemaan kanssani?
ap
Älä naurata. Stockkalla superasiakkaat on first -korttilaisia, me keskisakki exclusiveja ja perustason kanta-asiakkaat vaan kanta-asiakkaita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:19"]
Älä naurata. Stockkalla superasiakkaat on first -korttilaisia, me keskisakki exclusiveja ja perustason kanta-asiakkaat vaan kanta-asiakkaita.
[/quote]Eikun Exclusive-korttia tarkotin. Platinum on toisen firman kortti.
Kaunista katsella?
Miksen kelpaa sitten edes seksiseuraksi?
ap
Kuulostat monessa kohdin jopa täydelliseltä, ihanalta. (Merkkivaatteet vain ihan vähän kalskahti.) Dandy? Ehkä et ole vain löytänyt sitä oikeaa. Mikset kelpaa, edes seksiseuraksi, kyselet. Jostain olet nyt epävarma.
Yörgh, salilla käyminen. Muuten tykkään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:19"]
[/quote]Eikun Exclusive-korttia tarkotin. Platinum on toisen firman kortti.
Kaunista katsella?
Miksen kelpaa sitten edes seksiseuraksi?
ap
[/quote]
Koska sitä voi tehdä vaikka silmät kiinni. Henkinen yhteys ja fyysinen kemia kiihottaa. Nainen ei ole visuaalinen miesten mittakaavassa.
Enpä olekaan hetkeen noin tyhjänpäiväiseen äijään törmännyt. Olin jo unohtanut, että tuollaisiakin se leipä elättää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:01"]Enpä olekaan hetkeen noin tyhjänpäiväiseen äijään törmännyt. Olin jo unohtanut, että tuollaisiakin se leipä elättää.
[/quote]
Juurikin näin. Itse en voi sietää sitä, että mies käyttää enemmän aikaa habitukseensa kuin minä (kaikki 3min päivässä, kun vedän tukan ponnarille). Rusketus on JÄRKYTTÄVÄ turn off. Täysin hyödytöntä ajantuhlausta monta tuntia päivässä ja vain rusketuksen tähden... Jösses, syövän saatte siitäkin lystistä.
Ajattelen ettet varmaan ole kovin suosittu naisten keskuudessa.
Voitas mennä treffeille. Mutta varmaan et pitäs mua tavoittelemisen arvoisena. Snobi.
Muuten täydellinen miesmakuuni sopiva, mutta en välitä merkkituotteisiin pukeutujista. Arvoni ovat nimittäin siinä vähän toisenlaiset. :)
Sä tykkäät toistella asioita korostaaksesi olevasi jotain uniikkia. Mut et sä kuitenkaan sitten ole, sorry. Sun kaltaisia tuli sinkkuaikoina vastaan vaikka millä mitalla, jotenkin mä miellän tuon "mä en pidä yksityisautoilusta, joukkueurheilusta vaan salilla käymisestä ja kamppailulajeista"-tyylin miehiä sellaisina silkkipukujuppeina 90-luvun alusta. Juuri niinä, jotka käveli toisessa kädessä nahkasalkku ja toisessa kädessä kätevä, viiden kilon painoinen Mobira takki lepattaen avo-Saabiinsa.
Semmonen vähän kulunut juppi.
Kyllä sä siitä sitte paremmaksi vaihtoehdoksi muutut kun kasvat vähän aikuiseksi ja saat särmää olemukseesi samalla kun ylimielisimmät juttusi hioutuvat pois.
Oot sä kyllä silti varmaan ihan kiva katella. Mut hiljaa voisit olla.
Olisit mulle täydellinen. Tosin en usko, että olisin tarpeeksi nätti tai keskustelutaitoinen sun kaltaiselle miehelle.
Liian snobi mun makuun. Tuntuu etten istuisi sun pirtaan tämmösenä rempseenpänä naisena.
Lisäys: stailaan joka aamu hiukseni geelillä ja pukeudun sukujuhliin tummaan pukuun ja kravattiin kalvosinnappeja hihoista ja kultaista kravattieulaa unohtamatta. Puvun rintataskuun laitan nenäliinan. Sisällä käytän lakerikenkiä. Käytän myös kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta (For men molemmat) ja Axen suihkushampoota ja Versacen deodoranttia.
Sikarin poltan silloin tällöin.
Pidän klassisesta musiikista.
Arkena pukeudun kauluspaitaan ja siisteihin farkkuihin.
ap
Et taida olla mies. Haiskahtaa naisen tekemältä kirjoitukselta.
Ei meillä taitaisi olla paljon mitään yhteistä. Vaikka muutama kohta osuukin yhteen, niin 75% menee täydellisen ohi. Ehkä joku sinusta löytää miehen itselleen tai sitten voi olla vähän hankalahko löytää ystävää jos omat kriteerit ovat samaa suuntaa. Kuinka vanha olet? Arvaisin n. 45.
Tykkään Body Shopin kosmetiikasta, Lemon Juice Glyserine-tuotesarjasta, eukalyptustipoista löylyvedessä saunassa, antaa ja saada hierontaa esim. jalkahierontaa ja niska-hartiahierontaa, suitsukkeista ja kynttilätuikuista. Aromaterapiasta. Hyvin kypsytettyjä juustoja, punaviiniä ja viinirypäleitä ja suolakeksejä.
Musiikissa ajankohtaista Basshunterin musiikki.
ap