Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla lasta joka äärimmäisen sitkeä ja periksi antamaton?

Vierailija
06.07.2015 |

En tedä onko nuo ne parhaat termit tätä kuvaamaan, mutta en nyt keksinyt muutakaan.

Meillä pian 14v täyttävä poika jolla on äärettömän vahva oma mieli ja mielipiteet jos niikseen on. Häne päätään ei käännä mikään jos hän on niin päättänyt, ei oikeasti mikään. Kaivaa vaikma kertakäyttöisellä muovilusikalla kallioon tunnelin ja piste. 

Tämä tuli mieleeni tänään, kun häntä otti kupoliin eikä asiat menneet häntä tyydyttävällä tavalla, en antanut periksi. Mitä poika teki? Hän puhui valehtelematta 1,5h putkeen ja jankkasi ja jauhoi, oikeasti ei ollut kuin max 5s taukoja kälätyksessä eikä niitäkään hirmu monia. Sain kuulla aikalailla kunniani ja ties mitä, jatkoi jatkoi jatkoi jatkoi jajatkoi vaikka esim minä en ollut pukahtanut mitään, en sanaakaan, ainakaan 30-45minuuttiin takaisin. 

Oikeasti, jos en olisi kääntänyt itseäni tuolle moodille niin olisin varmaan viiltänyt vaikka ranteeni auki kunhan ei olisi tarvinnutkuulla sitä kalkatusta. Voi luoja, toiv tuo murkku hyödyntää tuota luonteenpiirrettään myöh elämässään vakka opinnoissaan ja työssään, tosin koulu sujuu hyvin sikälimikäli tuo siihen vaikuttaa (keskiarvo 9.8).

Puuuuuuh!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että osaa perustella kantansa ja puhua ja pitää puolensa

Vierailija
2/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:31"]

Hyvä, että osaa perustella kantansa ja puhua ja pitää puolensa

[/quote]

Juuu-u, siitä ei ole pelkoa. Mutta nyt hänellä kyllä hirtti kiinni ja urakalla, en muista onko hän koskaan ennen kälättänyt noin pitkään ja myös samoja juttuja toistaen. Pitkään kyllä mutta ei nyt sentään lähes 2h ajan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksen puutetta.

Vierailija
4/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, kuulostaa tutulta, paitsi mun periksiantamaton ja sitkeä sissi poika on vasta 6-vuotias. Helpotusta ei taida olla luvassa??

Vierailija
5/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri tuollainen lapsi :-).tai nyt jo teini.
Ja vitoselle, ei todellakaan :-D. Kun lapsi kasvaa niin älykin kehittyy ja osaa perustella ja jankata etiäpäin vielä isommalla energialla kuin taapero.

Vierailija
6/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:55"]Kasvatuksen puutetta.
[/quote]
Ei, kuuluu luonteeseen.

Vierailija
7/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastas vois tulla vaikka poliitikko! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä