Mistä aiheista et juttele kaverimiesten kuullen?
Se on joskus tylsää, kun ei voi ihan oma itsensä olla ja puhua kaikista aiheista. Otan aina mukana olevan miehen/miehet huomioon enkä ala puhumaan kampaamokäynnistä tai siitä miten pari kiloa pitäisi karistaa. Muutenkin tulisi nolo olo puhua vaikka painostaan, vaikka kaverimiehiä ovatkin. Ihastumisista ym. en myöskään puhu.
Kommentit (17)
Miksei voi puhua laihduttamisesta tai ihastuksista?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:54"]Miksei voi puhua laihduttamisesta tai ihastuksista?
[/quote]
Ei varmaan miehiä kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:54"]Miksei voi puhua laihduttamisesta tai ihastuksista? [/quote] Ei varmaan miehiä kiinnosta?
[/quote]
Tjaa, kyllä mä olen molemmista omien kaverimiesten (tai no yhden) kanssa puhunut. Katsos kun enemmän persoona- eikä sukupuolikysymys.
Puhun miespuolisille kavereilleni samoja asioita kun naisillekin. Puhuuhan ne miehet minullekin siitä miten parturi ei ymmärtänyt millaisen leikkauksen haluaa, kun on ongelmia puolison kanssa, mitähän tekisi lapsille ruuaksi. Sain yhden miehen ymmärtämään puolisonsa menkkaongelmia kertomalla asian naisen näkökulmasta kun ei vaimo suostu puhumaan siitä asiasta. Miehen kanssa voi puhua ihan samoista jutuista kuin naisten!
Panoista, masturbaatio hetkistä, fantasioista,
Mul ei ainakaan ole mitään aihepiiriä, josta voisin jutella vain toisen sukupuolen kesken.
En usko teitä, jotka voitte keskustella kaikesta
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:54"]Miksei voi puhua laihduttamisesta tai ihastuksista? [/quote] Ei varmaan miehiä kiinnosta?
[/quote]
Ei kyllä kiinnostaisi muakaan, vaikka nainen olenkin.
Varmaankin sellaisista hiiva- ja kierukka-asioista. Onhan ne ällöjä naistenkin kanssa puhua, mutta siinä on sentään se vertaistukiaspekti.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:13"]En usko teitä, jotka voitte keskustella kaikesta
[/quote]
Miksi et? Ystäväni ovat ystäviäni juuri sen takia että pystymme puhumaan kaikesta, siinä ei sukupuolella ole mitään merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:13"]En usko teitä, jotka voitte keskustella kaikesta
[/quote]
Mikset? Toiset ovat avoimempia kuin toiset. Itse en jaksaisi joutavanpäiväistä keskustelua ilman oikeita fiiliksiä.
Jos minua panettaa voin sen kertoa juuri noilla sanoilla ja kaveri ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:14"]
[/quote]
[/quote]
Niin, että luuletko olevasi nyt jotenkin "fiksu" ja järkevä? Kai olet tietoinen, että terveyssyistä laihduttamisessa ei ole mitään bimbomaista tai naisellista - oli sitten laihduttajana mies tai nainen.
Samaten tuollainen, "iiks en voi puhua rakkausasioista" -asenne kuuluu nyt viimeistään jääneen sinne yläasteelle.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:14"]
[/quote]
[/quote]
Niin, että luuletko olevasi nyt jotenkin "fiksu" ja järkevä? Kai olet tietoinen, että terveyssyistä laihduttamisessa ei ole mitään bimbomaista tai naisellista - oli sitten laihduttajana mies tai nainen.
Samaten tuollainen, "iiks en voi puhua rakkausasioista" -asenne kuuluu nyt viimeistään jääneen sinne yläasteelle.
[/quote]
En luule. Mua ei vain tippaakaan kiinnosta naisten tai miesten valittelut parista liikakiloistaan saati sitten se, kun kaveri haluaa keskustella kaksi tuntia siitä, mitä sen jonkun baarihoidon lähettämä tekstari tarkoittaa.
Mutta olenkin jo vuosia sitten tullut siihen tulokseen, että 80 % keskusteluista on vanhan ja itsestäänselvyyksien toistoa ja pidän sellaista rasittavana.
Keskustelen mistä haluan, olen tällä hetkellä työn kautta vuoden ulkomailla enkä ole saanut täällä kuin miespuoleisia kavereita enkä ole huomannut että olisin mitenkään karsinut puheenaiheita :D meikistä, painosta en muutenkaan kamalasti jauha jostain syystä mutta saatan valittaa vaikka miten vaikeaa on löytää vaaleaa meikkivoidetta tai jakaa jotain dieettivinkkejä toisten kanssa, kyllä miehetkin terveydestään välittää... Mutta esim seksistä yms tosin puhun enemmän, liekö miehet vaan avoimempia in general vai johtuuko vaan tästä seurasta?
Niistä asioista joista en puhu kenenkään kuullen. Muuten voin puhua mistä vain, vaikka suolen toiminnasta.
Mä kerron miesystävälleni melkeimpä kaiken. Ja niin hänkin puhuu mulle melkeimpä asiasta kuin asiasta. Tosin menkoista en puhu, ellei hän kysy että onkos menkat niin saatan sanoa jotain. Me ollaan kyllä pitkä-aikaisia ystäviä, joten on helppo avautua.
Sama juttu. Vähän rasittavaa kun yhdessä kaveriporukassani yksi mies, joka rajoittaa keskusteluani.