Mistä pidät kokoomuslaisissa yli kaiken?
Kommentit (27)
Loppujen lopuksi nekin kuspäät kuolee kuten me kaikki muutkin.
Pidän heidän vihaamisestaan. Hymyilin TODELLA leveästi, kun Susanna "Riittää, kun katsoo metsään" ja "Kaikilla meillä on kuule rajotteita" Koski tipahti eduskunnasta eikä päässyt edes aluevaaleissa läpi.
Kokoomus alkaa olla PS:n filiaalipuolue.
Sekoomuslaiset eivät tajua tavallisen kansan elämästä yhtään mitään. Minä olen tavallinen tallaaja = ei nappaa puolue yhtään.
Ainut asia mistä pidän niistä on se, että antavat vastusta keskustalle. Keskustan saisi hakata maanrakoon.
Vierailija kirjoitti:
Sekoomuslaiset eivät tajua tavallisen kansan elämästä yhtään mitään. Minä olen tavallinen tallaaja = ei nappaa puolue yhtään.
Laura Räty: "Mitä, tienaako joku muka Suomessa alle 2 600 €/kk (netto)?"
Vierailija kirjoitti:
Pidän heidän vihaamisestaan. Hymyilin TODELLA leveästi, kun Susanna "Riittää, kun katsoo metsään" ja "Kaikilla meillä on kuule rajotteita" Koski tipahti eduskunnasta eikä päässyt edes aluevaaleissa läpi.
Huutonauroitko?
Mulla on niin kovin paljon rajoitteita etten osaa sanoa juuta enkä jaata tähän kysymykseen.
En mistään. En kannata uusliberalismia.
Kokkareilla on uskomaton usko jatkuvaan talouskasvuun. Ei siitä ole olemassa mitään satavarmaa taetta. Ja ei, en pidä ko. puolueen väestä. En kyllä pidä vihreistäkään, saati sitten perussuomalaista, mutta kaikkein vähiten pidän koppavista kokoomuslaisista.
Ovat särmiä, eli usein miellyttävän näköisiä, asiallisia ja selväsanaisia. En kuitenkaan koskaan äänestäisi heitä.
Minulta meni loppukin luotto Kokoomukseen, kun Sanni Grahn-Laasonen alkoi leikata koulutuksesta, vaikka hän vielä vaalien aikaan lupasi, että sieltä ei missään nimessä leikata, että se tie on jo kuljettu loppuun, vaan kuinkas tosiaan sitten kävikään ...
Jos Donald Trump olisi suomalainen poliitikko, niin ei kai hän kuuluisi Kokoomukseen. Vai mitä veikkaatte?
Sitoutumattomana vasemmistolaisena annan heille suuresti kiitosta siitä, että eivät ole lähteneet nykyajan identiteettipolitiikkaan pahemmin mukaan, vaan ovat pysytelleet reaalipolitiikan ja talouden maailmassa, kuten me vasemmistolaisetkin.
Ehkä parasta niissä on se, miten ne osaavat myydä Suomen kansallisomaisuudet pilkkahinnalla pois, vetää itse mukavat siivut välistä ja silti heitä pidetään jotenkin osaavina ja arvostettuina poliitikkoina.
Tampereen jouk ko puu ko TuS, lisätiedot!
Vierailija
klo 12:28 | 20.2.2022
Tampereen Nekalassa on tapahtunut perjantain ja lauantain välisenä useita vä kival lantekoja. Uhreille on aiheutunut vakavia vammoja ja kaksi ihmistä on saanut sairaalahoitoa. Ainakin yksi epäilty on otettu kiinni. Kan salaiselle tulleen silminnäkijähavainnon mukaan kyse on juhlista joihin on kutsumatta saapunut joukko ul ko maa lais taus taisia miehiä puuk koineen.
Täysi-ikäiset suomalaisnuoret ovat vuokranneet talliosakkeen jonka ovat remontoineet vapaa-aikatilakseen, jossa voi tavata kavereitaan, pelata biljardia ja viettää aikaa yhdessä. Perjantaina nuorten tapaamispaikassa oli avajaisjuhlat, joissa piti olla läsnä vain kaveriporukka. Paikalle oli kuitenkin saapunut runsaasti kuokkavieraita.
Silmitön vä k i val tatilanne oli saanut alkunsa, kun kutsumattomia ul ko maa lais taus taisia miehiä oli kehotettu riisumaan kengät saavuttaessa peremmälle juhliin.
Yksi uh reista sai useita puu kon iskuja päähänsä, lisäksi hänet pot kittiin tajuttomaksi. Toinen uhri on saanut vakavia pistohaa voja alavatsaan.
Kuten tavallista, val tamedia nimittää tilannetta nuorisojuhlien ”jouk ko tap pe luksi”, kun todellisuudessa kyse on tuntemattoman ul ko maa lais taus taisista koostuneiden miesten tunkeutumisesta puuk koi neen yksityistilaisuuteen
Rehellisesti sanottuna, en mistään. Elämäni ensimmäiset parikymmentä vuotta asuin kokoomusvetoisessa pikkukaupungissa ja ihan sen perusteella voin sanoa, etten ole ikinä äänestänyt, enkä tule ikinä äänestämään kokoomusta.
Etova puolue. Yöks! Missä se pesuvati olikaan, laatta lentää ihan justiinsa.
Pidän yritteliäistä huumekauppiaista ja muista alhaisista öykkäreistä, joiden elämäntehtävä on heikkojen kiusaaminen ja maassa makaavien potkiminen.
Vastuullisuudesta.Aina ei voi tehdä mukavia päätöksiä ja jakaa kaikkea kivaa ja aina ei itse tarvitse hyötyäerityisesti päätöksistä.