Lue keskustelun säännöt.
Vauvalle hoitaja " kaupan seinältä" ?
25.09.2006 |
Minkä ikäiselle uskaltaa jättää hoitoon 9 kk ikäisen lapsukaisen joka ei vielä osaa kävellä? Varmaan kokemuskin vaikuttaa, mutta minkä ikäinen pystyy vaihtamaan vaipat ja pesemään pepun tarvittaessa (muksu painaa reilu 10 kiloa) ja osaa syöttää ja leikkiä lapsen kanssa?
Kommentit (2)
..niin suosittelisin lähihoitajaopiskelijoita! Heillä on jo ekan puolen vuoden jälkeen yleensä päiväkotijakso takana ja aika monilla lastenhoitokokemusta muutenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja pärjäsin niin vastasyntyneiden kuin isompienkin kanssa, joten kyllä se on ihan tyypistä kiinni. Tänä päivänä kun on oma lapsi, en kyllä jättäis sitä niin nuoren hoitoon, enkä varsinkaan vieraan hoteisiin. Mua pelottaa mitä vois tapahtua...(oon kai liikaa kattonu telkkua!)
Kysymykseesi vastaten: Jos on luotettava tyyppi niin kyllä varmaan jo useimmat yläasteikäiset kykenee pitämään huolen noinkin pienestä, mutta kuten sanoin, ihmisestä kiinni.
Ja mä suosittelisin ottaa(jos siis meinaat nuoria, mahd koululaisia palkata)vaan yhden hoitajan kerralla, sillä usein kaksi tyttöä etsii hoitolasta ja tuntuu et porukassa saattais tyhmyys tiivistyä ja hoito unohtua.
Jade ja tyty 8,5kk