Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehelliset syyt suhteen lopettamiseen?

Vierailija
06.07.2015 |

Tuli muista ketjuista mieleen. Listataan tähän rehellisiä syitä, joiden vuoksi olet lopettanut tapailun tai suhteen.

Menin miehen luo viikonlopuksi. Tuona aikana mies tarjosi 1/4 paketin pinaattilettuja, kaiken muun ruokani sain hankkia itse. Sängyssä mies oli aika surkea, pani menemään välittämättä ollenkaan siitä, nautinko vai en. Kaikkein häiritsevintä oli, että mies piti outoa, Dolores Umbridge -tyylistä yninää lähes jatkuvasti. Olin tulla hulluksi tuosta umumymmyh -yninästä ja olisin lähtenyt aikaisemmin kotiin, ellen olisi ollut köyhä opiskelija, joka oli jo ostanut tarjouslipun paluujunaan. Viikonlopun jälkeen ilmoitin, etten halua enää tapailla, mutta en kertonut mitään syytä eikä mies kysynyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näistä on jo aika kauan, mutta muistelen..yksi kehuskeli rahoillaan (isänsä rahoilla), hienolla autolla yms. Vastenmielistä. Joten se loppui lyhyeen.

Toinen loppui kun mies antoi vanhempiensa määräillä elämästään, mitä teki, missä ja milloin. Naurettavaa aikuiselta mieheltä.

Kolmas loppui kun mies alkoi parin kuukauden seurustelun jälkeen puhua tulevista häistämme, lapsistamme, talon rakentamisesta yms. Olimme parikymppisiä, eikä mua vielä tuollaiset asiat kauheasti kiinnostaneet.

Neljäs loppui ihan vaan siihen, ettei mies ollut millään tavalla mielenkiintoinen sitten kun paremmin tutustuimme, eli alkuihastus, joka oli kohdistunut lähinnä miehen jumalaiseen ulkonäköön, oli mennyt ohi.

Nämä siis kaikki ihan nuorena.

Vierailija
2/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelman takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miehen vain kerran, ja silloin syynä oli se, etten vain tuntenut seksuaalista halua häntä kohtaan. Kun yleensä sitä himoitsee miestä niin, että haluais repiä siltä vaatteet päältä aina tavatessa, niin tämä kaveri ei vaan heilauttanut "viisaria" ollenkaan.

Vierailija
4/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huumeongelma.
2. Tylsä mies, joka ei puhunut vaan inis ja önis ku mikäkin 3 vuotias taapero. Ja siis tällä miehellä oli ikää +30 vuotta. Äitinsä maksoi asunnot, laskut, ruuat ja parin kolmenkin kk:n ulkomaan reissut.

Vierailija
5/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lihoi, enkä tuntenut enää vetoa häntä kohtaan.

Vierailija
6/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oltiin oltu jo yhdessä yli kymmenen vuotta, hyvä suhde kylläkin, mutta aloin kaivata jotakin uutta. Törmäsin lomalla toiseen mieheen ja minä ja ex erosimme. Hänkin kaipasi jotakin muuta.

2. Mies oli henkisesti hyvin yksinkertainen, minä kaipasin jotakin muuta.

Vierailija
7/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu noin viikko, kun jätkä laittaa viestiä, että rakastaa minua, ja kuinka olen ihana ja kaunis ja seksikäs jne... En tiedä oliko oikeasti noin reppana vai koettiko saada sänkyyn kanssaan noilla suurilla sanoillaan, mutta joka tapauksessa se loppui siihen. Tämä joskus teini-iässä.

Vierailija
8/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kaksikymppisenä tapailin poikaa, joka vain oli ihan tylsä. Ei minkäänlaista eroottista kipinää. Siihen se jäi.

Vierailija
9/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut hänelle huomion keskipiste. Olin koristeena, kun hän hengaili poikien kesken.

Vierailija
10/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan ottanut vastuuta mistään. Jouduin pyörittämään arkea yksin ja hoitamaan kaikki asiat. Vähitellen väsyin siihen ja inhosin sitä roolia, johon tuossa suhteessa olin tahtomattani joutunut. Meillä oli yhteinen koti ja asuntolaina, ja ero tuntui hirveän vaikealta, mutta näin 6 vuotta myöhemmin olen valtavan tyytyväinen, että jaksoin käynnistää sen prosessin. Eronkin hoidin toki yksin, mutta sitten kun pääsin omilleni ja eroon miehestä, tuntui vihdoin, että voin elää omaa elämääni. Nyt minulla on uusi suhde, jossa kumpikin ottaa vastuuta arjen pyörittämisestä, ja tämä on niin paljon helpompaa, ei tarvitse nalkuttaa tai olla vihainen, enkä tunne enää olevani yksin. Ex-miehen asiat ovat vähän rempallaan, hän ei ole löytänyt uutta äitiä itselleen.

Vierailija
11/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei puhunut juuri mitään ja hänen luonaan ollessani tuijotti telkkaria kokoajan.

2. Arvosteli tekemisiäni kokoajan, oletti että esileikiksi riittää pari pusua, soitti aina yhdentoista aikaan illalla että nyt panettaa alappa tulemaan tänne, maksatti ostoksiaan minulla ja käski käydä kaupassa hänen puolestaan, alkoi aina tekemään jotain muuta jos kerroin jotain tärkeää juttua hänelle mutta vaati kuitenkin että minä kuuntelen hänen juttujaan.

Vierailija
12/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sekopää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi